Imbakenneth Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hallo. emnetittelen sier det meste håper jeg. noe jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har du gullmedlemskap? Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 et kan være at Nat instillingene på den trådløse routeren står på strict Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kan som sagt være at du har strict eller moderat NAT som hindrer deg å joine de andre. Ved å kjøre en nettverkstest får du sjekket dette. Hvis det er tilfelle må du åpne porter i routeren, da kan du gå inn på Portforward Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Har du gullmedlemskap? ja jeg har det Kan som sagt være at du har strict eller moderat NAT som hindrer deg å joine de andre. Ved å kjøre en nettverkstest får du sjekket dette. Hvis det er tilfelle må du åpne porter i routeren, da kan du gå inn påPortforward ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå