Paisley Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei! Er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste dette men: Jeg har en ps3 40gb som jeg bruker til å se blu-ray filmer med og som blir sett på en Phillips 42'' HD Ready. Det har lenge fungert flott å se bilde, men en dag dekket ikke bildet hele skjermen når jeg skulle se film. Jeg prøvde å endre innstillinger med fjernkontrollen på tv'en, men det var ikke mulig å endre instillinger når jeg så film, mens når jeg prøvde å endre mens jeg så tv, fungerte dette helt fint. Jeg har også tittet i forskjellige menyer på min ps3, uten at det har funket. Noen som kan hjelpe meg med å få fullt bilde som dekker hele skjermen? (for de som lurer kjører jeg HDMI kabel fra ps3 til tv). Om noen som får fullt bilde på sin tv kunne poste/sende et bilde av deres finstillinger på ps3 til meg kunne dette kanskje hjelpe. Uansett, hva skal jeg gjøre? Endret 24. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva mener du med at bildet ikke dekker hele skjermen? Hvis du får svarte felter over og under bildet er det normalt, siden de fleste filmer er spilt inn i et bredere format enn 16:9. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Snakker vi om widescreen-bars selv om man har wide-screen? sliter med det selv =/ Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har akkurat samme problemet. Aldri fått till fullskjerm på PS3en. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hva mener du med at bildet ikke dekker hele skjermen? Hvis du får svarte felter over og under bildet er det normalt, siden de fleste filmer er spilt inn i et bredere format enn 16:9. Jeg har en blanding mellom 4:3 og widescreen. Jeg fikk alltid fullt bilde før, men ikke nå lenger (kanskje grunnet en update). Er ikke noe særlig flink til å forklare, men jeg får ikke endret til superbred, zoom undertekst eller noen andre alternativer med fjernkontrollen. Snakker vi om widescreen-bars selv om man har wide-screen? sliter med det selv =/ Kan godt hende at det er det samme som du sliter med. Kan ikke veldig mye om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå