Marius_J Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan man ha filer på over 4 gb på en minne penn og bruke den på ps3`en? Det går ikke med ekstern disker. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) EDIT: Misforstod spørsmålet ditt, men en kan iallefall bruke en ekstern harddisk så lenge den har formatet FAT3. En kan vel ikke overføre programmer til en ps3, men filmer på over 4gb er mulig. Endret 24. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Kan bruke hden på ps3 ja.. men når jeg har formatert den slik at det skal fungere. Så takler ikke filsystemet filer større en 4 gb. Derfor jeg lurer på om det er samme system på en minnepenn? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er ikke det NTFS som skal funke? Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 det som ikke er microsoft fungerer.. men det igjen kan ikke ha filer på over 4 gb. Er det samme system på minnepenn? at de er formatert med et filformat? Tar evigheter å overføre over trådløs! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 PS3 kan kun lese data fra eksterne enheter som har filformatet FAT32. FAT32 begrenser filstørrelsen til ca 4 GB. Med andre ord kan man ikke overføre filer som er større enn 4 GB via eksterne enheter som HDD eller minnepinne til PS3en. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 PS3 kan kun lese data fra eksterne enheter som har filformatet FAT32. FAT32 begrenser filstørrelsen til ca 4 GB. Med andre ord kan man ikke overføre filer som er større enn 4 GB via eksterne enheter som HDD eller minnepinne til PS3en. okey. Det jeg var redd for.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 PS3 kan kun lese data fra eksterne enheter som har filformatet FAT32. FAT32 begrenser filstørrelsen til ca 4 GB. Med andre ord kan man ikke overføre filer som er større enn 4 GB via eksterne enheter som HDD eller minnepinne til PS3en. What he said ^^ Grunnen til at den kun takler FAT32 er fordi det er en åpen standar som funker på alle maskiner. Mac, Windows og Linux. Også derfor alle minnepenner kommer med FAT32 som standar, skal du bruke den på Windows, så formaterer du den gjerne i NTFS. Det er utrolig kjipt med tanke på at gode HD filmer ofte ligger på ca 6-8gb. Er det noen programmer som gjør at du kan splitte filen inn i for eksempel 2 filer på 4 gb eller 3 på 2,66gb? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kabel og gigabit nettverk fisker biffen om en skal overføre store hd-filmer men da kan en jo like greit streame.. Synd for de som ikke kan bruke kabel Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kabel og gigabit nettverk fisker biffen om en skal overføre store hd-filmer men da kan en jo like greit streame.. Synd for de som ikke kan bruke kabel Har så dårlig internett at det nytter ikke for meg å laste ned HD filmer, serier er greit nok, men måtte nok ventet en del dager for en 10gb blu-ray rip. (hvis jeg drev med den type ting) Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 30/30mbit lyse fiber ftw, tihi du får holde ut, en vakker dag får du vel fiber skal du se Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 30/30mbit lyse fiber ftw, tihi du får holde ut, en vakker dag får du vel fiber skal du se Hadde lyse når jeg bodde på Sandnes for noen år siden. Nå bor jeg i kristiansand med en 2mbit linje Huff, en dag kan nok jeg også få fiber i huset her også. Vente, vente vente vente....AAAARGH!!! VIL HA DET NÅÅÅ!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå