Bertelsen_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er fortsatt et produkt det er ulovlig å kopiere om jeg ikke tar helt feil? Nei, ikke etter det jeg vet. Det er vel ulovlig i tjene penger på demoen, og endre innholdet. Ellers er det vel fritt frem. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har fått testet demoen nå, og er veldig usikker på om jeg skal ha dette eller ikke. Historie og humor virker dødsbra, men gameplayet er skikkelig standard hack & slash uten noe ekstra. Kjedelig med andre ord. Håper selvfølgelig at dette endrer seg litt underveis med mer variasjon, men jeg kommer til å lese endel reviews før jeg går til innkjøp av dette. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 det lille du får se av Brutal Legend i demoen er veldig lite av hva du får i fullversjonen. Det du spilte på demoen er starten av spillet hvor du er i et avlukket omeråde. Like etter der hvor demoen sluttet så kommer du til der hvor det er open world. Dessuten så er det multiplayer som jeg syntes ser sinsykt fett ut! gleder meg til Rocktober! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå