Joachim_F Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I dag kan Xbox 360-eiere teste en demo av Brütal Legend. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fant ingen demo av Brutal Legend, kansje den kommer senere idag Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fant ingen jeg heller... faen faen faen, brukte det gratis 1mnd Gold cardet som jeg fikk når 360'en min ble reparert for dette. Jeg vil ha Brütal Legend demo nå>_> Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ingen demo til Playstation 3? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Det virker som at demoen på 360 kommer ut 1 oktober i Europa. Jeg vet ikke om dette gjelder på PS3. Hvis dette stemmer kommer jeg til å avbestille mitt eksemplar, det samme gjør vennene mine. Dette er ikke måten man skal behandle kunder på. Endret 24. september 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kommer vel snart. Microsoft tror vel at flere kjøper Xbox 360 når de får tilgang til demoer noen dager (kanskje til og med en uke!) før PS3-eierne Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) "Det virker som at demoen på 360 kommer ut 1 oktober i Europa. Jeg vet ikke om dette gjelder på PS3. Hvis dette stemmer kommer jeg til å avbestille mitt eksemplar, det samme gjør vennene mine. Dette er ikke måten man skal behandle kunder på. " mener du at du ikke skal kjøpe spillet fordi du ikke får demoen litt før? Endret 24. september 2009 av Firvulag Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg akter ikke å bli behandlet dårligere enn andre, når jeg har betalt det samme for et produkt som dem. Da går jeg heller til konkurrenten, for de vil sikkert behandle meg bedre. Dette blir en prinsippsak. Edit: Men det gjenstår såklart å se, kanskje demoen kommer hit idag? Endret 24. september 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Oppdatering: Demoen er for øyeblikket ikke tilgjengelig i Europa, men i følge Major Nelson arbeides det med å rette på dette. Dvs at den etter planen skal komme i dag (som jo tråden påpeker) men at det bare er noen problemer, løses sikkert i løpet av dagen. Endret 24. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Håper det GLEDET meg noe sykt til dette spillet Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Demoen kommer til Europa 1. oktober. Én uke til. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 If you're having problems d/l this...it will work for you soon. Link, Major Nelson's blogg, så enten får de bekrefte dette snarest, eller så får de gi oss den demoen vi vil ha. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Demoen kommer til Europa 1. oktober. Én uke til. Det er på PS3 det. På 360 kommer den i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg venter utålmodig... Hva er pointet med gold om ting allikevel skal være USA-eksklusivt? Teeit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hva er poenget med å gjøre ting region-eksklusivt uansett? Forer jo bare opp egosentrismen til amerikanske fjortisser enda mer. Edit: Ja jeg sier det samme, fordi jeg vil ha demoen min! Endret 24. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva er poenget med å gjøre ting region-eksklusivt uansett?Forer jo bare opp egosentrismen til amerikanske fjortisser enda mer. Edit: Ja jeg sier det samme, fordi jeg vil ha demoen min! Er enig i det skjønner ikke hvorfor ting skal være region-ekslusivt . hvorfor ikke dele med alle? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 One world one people lizm! Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 One world one people lizm! Skulle tro det but alas it isn't true Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har sendt melding til Major Nelson på Twitter, han svarer sikkert snart, han bruker å være kjapp der. Håper demoen kommer idag, som det har blitt sagt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tror han har det litt travelt med tanke på trafikken på bloggen hans akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå