Joachim_F Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå kan du ta en prøvetur med Forza Motorsport 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Imponert! Veldig stilrene og fine menyer gir et godt førsteinntrykk akkompagnert av stemningsfull musikk. Selve spillet var vannvittig pent, kontrollene satt som de skulle, og for en som vanligvis spiller GTA IV eller B&K: Nuts&Bolts var det absolutt utfordrende nok. Vurderer absolutt å kjøpe det. Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tror jeg må løpe hjem og laste ned snart! Har gledet meg lenge til dette spillet. Har spilt FM2 de siste ukene nå mens jeg har ventet på demo og spillet! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Likte demoen selv, men savner virkelig et ratt til Forza 3... Når jeg spiller med standard kontroll sklir jeg lettere ut av banen en det jeg gjør med ratt. Må vurdere om jeg skal kjøpe spillet og ratt uten glutch og 6 gir, blir litt for dyrt bare for 1 spill Lenke til kommentar
Ole_Morten Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjøper du Fanatec sitt Porsche ratt så kan det brukes til Xbox306/PS3/PC. Prisen er jo litt stiv da :rolleyes:. Vurderte selv om jeg skulle kjøpe inn stol og skikkelig ratt, men drøye 5000kr. for å spille bilspill blr litt for mye for min del. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kult at Turboneger var med! Do You Dig Destruction!? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Oi Oi, har ikke fått med meg at FM3 var så nærme lansering, må nok kjappe meg å få opp den trådløse antennen på xboxen. MS ratt og racing stol står klart på gjesterommet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå