VEH_InnleggNO Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den japanske utgaven kommer i mars. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sååå lenge igjen? Jeg ser i hvert fall frem til dette og det er jammen godt at Forza 3 slippes ut om 1 måned. Da får jeg full utbytte av begge to. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor lenge har de jobbet med dette spillet egentlig? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Trodde på en realase før jul, iallefall med alle spillene som ps3 har på realaselisten til våren, men da må vi bare vente da. Skulle ønske de spredte de eklusive spillene sine litt mer utover året, men kanskje de skal ha best mulige resultater før finansåret slutter? De har sikkert noe spennende å vise i Q3 og Q4 neste år også. Har bare lyst til å spille GT 5 nå, det virker utrolig fett, men jeg merker at jeg har ventet lenge... Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvor lenge har de jobbet med dette spillet egentlig? 7-8 år, så det burde bli bra Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Blir spennende å se om det klarer å matche Forza 3! Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det har vært en lang ventetid, det er jeg enig i men ett så stort prestisje spill som Gran turismo er det verdt og vente lenge på! Jeg vet at alle i Polyphony Digital-studio jobber og finpusser spillet 110%, dette kommer til og knuse Forza 3 på alle mulige måter! Det er jeg helt sikker på! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Blir spennende å se om det klarer å matche Forza 3! Begge blir gode spill med sine svakheter ift. hverandre. Det kommenteres i artikkelen at "pen grafikk tar tid". Hovedutfordringen med å stadig tweake grafikk og fysikk er at ytelsen og det meste rundt også må tweakes. Endret 27. september 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå