Pokey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dette spillet hadde vært hundre ganger fetere hvis de holdt seg til den klassiske grafikken! Det hadde virkelig vært AWESOME! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Rundet spillet ikveld. Må si det var utrolig bra. Står igjen å sanke noen Coins på en god del av brettene så jeg får spillt de brettene i World 9. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tenkte dette ville vært et fint spill å spille med mine mindre brødre; men herre, det er jo et sant mareritt å være flere en én person uten å få høyt blodtrykk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Årets spill på Wii iallefall, er ett morro kaos med fire venner foran skjermen og vakte mange gode minner. Var jo tross alt Mario som en gang fikk meg virkelig inntresert i konsoller selv om jeg også hadde spilt litt på Atari 2600 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Enig at det er årets Wii-spill - så lenge det spilles alene. Når du må ha millimeterpresisjon og en annen tulling dytter borti deg så du faller til døden er ikke noe gøy - og Mario skal være gøy. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Enig at det er årets Wii-spill - så lenge det spilles alene. Når du må ha millimeterpresisjon og en annen tulling dytter borti deg så du faller til døden er ikke noe gøy - og Mario skal være gøy. Hvis noe sånt skjer vær rask på labben og trykk A på kontrollen så blir spillfiguren din en boble Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg fikk endelig litt tid med dette spillet i går. En kamerat plukket det opp da han var i England. Multiplayeren er mye vanskeligere enn singleplayeren, men gud bedre så artig den er. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg og ett par kompiser rundet dette spillet, med alle myntene, i løpet av 3-4 vorspiel. Det er ikke for vanskelig selv om man er 2 eller 3, det bare krever litt samarbeid. Å finne alle skjulte myntene er også mye lettere når man er fler. Vi har kanskje spilt litt mer Mario enn gjennomsnittet, men vanskelighetsgraden er ikke noe å klage på. Det er fortsatt for lett om man spiller alene, selv om det absolutt er ett skritt i riktig retning fra NSMB på DS. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå kom jeg vel strengt tatt kun med en observasjon. Jeg sa at multiplayeren er vanskeligere enn singleplayeren, ikke "for vanskelig". Jeg synes for øvrig at det gjør spillet mye mer underholdende. Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fikk det til jul, og synes egentlig det var overraskende underholdende. Latterlig kaotisk med fire stykker på en gang når alle dytter hverandre inn i ting, når man må vente på folk osv, men det er bare gøy Blir noe helt annet enn å spille alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå