SynT Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tro meg når eg seie at dette vil føre til langt færre PC titler fra EA sin side. MS er det mest PC gamer fientlige selskapet ironisk nokk. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det har ikke Sony penger til. Kilde? Vel greit nok, jeg har ingen beviser på påstanden min. Og det er derfor kun en påstand, men med alt som har skjedd med Sony de siste årene er det vel lite som tyder på at de kan hoste opp pengene det ville krevd og kjøpe Activison Blizzard. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis dette skjer, blir jeg fly forbanna! Hvorfor? Fordi jeg har mange minner ang. EA sine spill, som: Need For Speed, FIFA, Harry Potter og flere. Jeg har aldri eid en Xbox, så det blir litt vanskelig å ha en sånn som hoved-konsoll. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis dette skjer, blir jeg fly forbanna! Hvorfor? Fordi jeg har mange minner ang. EA sine spill, som: Need For Speed, FIFA, Harry Potter og flere. Jeg har aldri eid en Xbox, så det blir litt vanskelig å ha en sånn som hoved-konsoll. Heldigvis så eige ikkje EA Valve så L4D, HL, TF, og Portal blir ikkje Xsjit ekslusivt. Usikker på Bioware og Crytek Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har ikke EA gitt ut noen av Valve sine spill? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jo da, men Valve vil nok aldri la seg kjøpe. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Har ikke EA gitt ut noen av Valve sine spill? EA har bare distributør avtale med Valve og hjelpe Valve med å lage consoll versjonene av sine spill. Du har kanskje merket at viss du starte PC versjon Valve sine spill så er det ingen EA logo å finne. Endret 24. september 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Såvidt jeg kan huske, kommer en markant andel av EA-games inntekt fra Wii, DS, PS3 og PSP. Det ville jo da gjøre et oppkjøp økonomisk uforsvalig for Microsoft...? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tror ikke MS vil legge beslag på alle av EA's utgivelser. Det er bare så mange spill man kan slippe til en konsoll alene. Markedet blir mettet og det vil være penger å hente i de andre konsollene også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg tror ikke noe på at et firma som baserer seg på økonomisk vekst, vil kjøpe et selskap hvis største inntekter kommer fra multi-plattform spill for å gjøre alle titlene deres eksklusive, det høres bare alt for ulogiskt ut. Det blir nok bare en måte å sikre seg flere inntekter på for MS, og jeg vil tørre å tro at hvis noe slikt skjer, så ville det ikke forandre EA drastisk. Dog det ville ha vært ironiskt for en PS3 eier som kjøper f.eks Dead Space, å vite at de støtter "hovedkonkurrenten". Endret 24. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Greit nok hvis det hadde skjedd, vill bare vært positivt uansett, mere cash på EA, mer tid på hvert spill osv. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er greit å være store fisken i dammen, men snart kjøper vi alle oppgulp fra den samme feite gamle breiflabben Lenke til kommentar
SynT Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kom på ein annen ting eg frykte med dette. Samtlige PC titler fra EA(untatt Valve sine) vil bruke det elendige GfW LIVE. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor må EA plutselig bare gi ut på PC og Xbox bare fordi de hadde blitt kjøpt opp av Microsoft? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor må EA plutselig bare gi ut på PC og Xbox bare fordi de hadde blitt kjøpt opp av Microsoft? Når de eies da av Microsoft, tviler jeg på at de kan gi ut spill til Playstation 3. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det hadde jo vært genialt for Microsoft med et sånt oppkjøp. Da har de kunnet danke ut både Sony og Nintendo. I søken om én standardisert konsoll, som DE har kontroll over. Genial idé av dem med tanke på firmaets fremtid. Men de har umulig kunnet fått lov sikkert Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Ser ut som dette heldigvis ikke blir noe av, bare les under: http://xbox360.ign.com/articles/102/1028017p1.html Endret 26. september 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor må EA plutselig bare gi ut på PC og Xbox bare fordi de hadde blitt kjøpt opp av Microsoft? Når de eies da av Microsoft, tviler jeg på at de kan gi ut spill til Playstation 3. Så EA taper 50 % av inntektene, ca.? Jeg tviler sterkt på det. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor må EA plutselig bare gi ut på PC og Xbox bare fordi de hadde blitt kjøpt opp av Microsoft? Når de eies da av Microsoft, tviler jeg på at de kan gi ut spill til Playstation 3. Så EA taper 50 % av inntektene, ca.? Jeg tviler sterkt på det. På starten er det kanskje 50 % men etterhvert som folk vil ha fifa og andre stor titler så kommer de jo til å kjøpe xbox og da vil det bli mer enn 50 %. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå