Gå til innhold

Oppgrader din dekoder i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke være så snille å bli litt flinkere til å innlede artiklene med info om det angår kabel eller parabol? I denne artikkelen kan jeg ikke lese konkret hva dette gjelder...

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor Anal Digital har øverst på prioriteringslisten at HD-PVR'en skal oppgraderes, når de gjentatte ganger har fortalt meg at det ikke er noen problemer med dekoderen? Når man snakker med kundeservice får man intrykk av at jeg er den eneste i hele verden med problemer med dekoderen, for de har ikke fått noen andre klager... (Bortsett fra de 100-vis av sidene med klager hos diverse forum og egen facebook-gruppe).

Lenke til kommentar

Er det noen som har den samme erfaringen som meg, jeg får ikke slått av dekoderen. Da jeg trykker på Av knappen på fjernkontrollen, blir den stående å blinke veldig lenge. Da det slutter å blinke, blir det tyst inne i boksen, for så å starte opp igjen etter noen minutter.

Endret av Finnk
Lenke til kommentar
Gjest Arve Olsen

Til helvete med dekodere, canal digital, get og alle disse utsugerne.

La oss alle boikotte disse utsugerne og få alle levende bilder over på et åpent internett snarest.

Lenke til kommentar

Tja, de kunne kanskje heller konsentrert seg om å gjøre det mulig at dekoderen faktisk slår seg på når jeg trykker ON, for det har vært det samme problemet med 3 HD-dekodere fra Canal Digital. Utrolig at de ikke kunne ordnet opp i denne shitdekoderen fra Sagem!

Lenke til kommentar

Anal Digitull roser HD-PVR opp i skyene, men sannheten er at den er kun søppel etter at de oppdaterte den sist...

Nå er det bare å drite i Anal gutta og heller investere i Dreambox...

Det får ihvertfall Canal Digital til å skjelve i buksene....

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at HD dekoderen til Canal Digital ikke klarer å oppskalere via HDMI. Dette er noe de ikke har fikset. Driter i EPG når bildet er skikkelig søppel.

Lenke til kommentar

Samme møkken som er på Canal digital sin pvr tuner.

Fikk oppdatering til den rundt påske tider.

Har hatt kjempe problemer siden.

Har klaget til Canal Digital, de jobber med saken er klar over problemet er svaret jeg fikk.

Drita dårlig

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...