Error Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heisann. Det at man overser stickies er et lite "problem". Når en tråd blir sticky kommer den helt øverst på skjermen, med en ramme mellom stickien og de vanlige trådene. Dette fører til at (i alle fall for meg, og mest sannsynlig for andre*) at øynene bare hopper over sticky-seksjonen. Går det ann å endre designet sånn at man får lette øye på disse supre trådene? * Går utifra dette siden disse trådene som er så godt gjennomført at de blir stickied ofte har mye aktivitet over en lengre periode, men med en gang de blir sticky så forsvinner all aktivitet i tråden. Et eksempel er ShampooMacTavish sin spilliste i generelt-delen av forumet. Jeg legger nesten aldri merke til den, men jeg legger merke til alle de andre vanlige trådene. - Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er enig med deg her. Jeg vet ikke hvordan det skal gjøres, men det er ofte folk overser stickies av instinkt, så vi burde finne en måte å gjøre disse trådene mer tydelige. Hadde faktisk glemt den tråden min i noen uker inntil du nevnte den nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Enig i dette her. Jeg scroller alltid fort over stickies uten å ense dem en tanke, selv om det ofte er tråder det er verdt å hoppe innom. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I IPB 3 har de tatt vekk det store skillet mellom klistrede og vanlige tråder. Se for eksempel her: http://ipb3.innlegg.no/index.php?showforum=2 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Når kommer IPB 3 her? Jeg likte hvordan det så ut. Og klistrete tråder var lettere å legge merke til. Øyne hoppet liksom ikke rett over dem. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Om alt går etter planen er det ikke veldig langt unna. Regner med at administratorene Terje, amund og wer har alt under kontroll. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Så jeg var altså ikke den eneste Kult at en løsning er på vei! Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Og der er det fikset Er det mulig at stickies også får et litt annet ikon? (Er ikke nødvendig, men hadde jo vært kult) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg