Thommy B Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heisann Jeg har i dag et Nvidia GTS 8800 kort som bråker MYE. Dette er vel nå 3 år gammelt i november og leverer fortsatt god nok kraft, men bråket er rett og slett for høyt. Har lest litt om GTX 275 som en mulig arvtager, men er usikker på støyen der også. Det burde vært mulig å ha en støyindikator på alle skjermkortreviews, men slik er det beklageligvis ikke. Derfor spør jeg her om det er noen som har funnet et stille skjermkort som yter bedre enn min gamle 8800? Jeg ser helst at det er Nvidia, men er åpen for forslag. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Støy varierer fra produsent. Jeg kjøpte et Gainward 8800GT "GS"(Golden Sample) for ett eller to år siden og hører det bare om jeg tvinger viften til 100% via programvaren. Ellers er det helt stille. Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Støy varierer fra produsent. Jeg kjøpte et Gainward 8800GT "GS"(Golden Sample) for ett eller to år siden og hører det bare om jeg tvinger viften til 100% via programvaren. Ellers er det helt stille. Kan hende jeg burde grave frem drivere til kortet fra leverandøren for det kan virke som om den kjører viftene for fullt hele tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Heisann Jeg har i dag et Nvidia GTS 8800 kort som bråker MYE. Dette er vel nå 3 år gammelt i november og leverer fortsatt god nok kraft, men bråket er rett og slett for høyt. Har lest litt om GTX 275 som en mulig arvtager, men er usikker på støyen der også. Det burde vært mulig å ha en støyindikator på alle skjermkortreviews, men slik er det beklageligvis ikke. Derfor spør jeg her om det er noen som har funnet et stille skjermkort som yter bedre enn min gamle 8800? Jeg ser helst at det er Nvidia, men er åpen for forslag. Jeg kjører Nvidia GTX 260 og har aldri hørt det kjøre. Hoppet fra Nvidia 8800 <sett in bokstaver her>, så jeg har noe å sammenligne med. For en litt generell sammenligning: Min PC i gang bråker mindre enn min Xbox 360 elite som kjører et uinstallert spill. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) For en litt generell sammenligning: Min PC i gang bråker mindre enn min Xbox 360 elite som kjører et uinstallert spill. Jeg er sikker på at støvsugeren min bråker mindre en 360'n enkelte ganger! *no offence, har 360 Elite selv* Endret 24. september 2009 av Nutcaze Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Non taken, vi snakker om en masseprodusert konsoll her, ikke noe jeg har greid å lage i sløyden på skolen! Men med tanke på at jeg har den røde boxen som har flunka nytt chipssett så sier det faktisk litt, for den er svært stillegående. Derfor er det passende å sammenligne pc'en med boxen for min del i hvert fall. Uansett, Nvidia 260 er meget stillegående. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg støtter ALtF4 her, jeg gikk også fra 8800 GT til GTX 260. Det er meget stillegående, samtidig som det leverer nok til å håndtere de fleste av nyere titlene der ute. Kan anbefales på det varmeste. Endret 3. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 hmm, det fins jo en bråte med skjermkort uten vifte på. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har kjøpt GTX 260 og henger meg på resten av gjengen som sier det er stille. Jeg har 2 vifter på det, så de kan kjøre litt saktere men fortsatt meget tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå