Christian83 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei! Jeg har problemer med .rar filen til demoen med Cities XL. Når jeg prøver å pakke denne ut får jeg at filen er korrupt. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er ganske sikker på at filen er fullstendig lastet ned, prøvd å laste den ned flere ganger fra forskjellige steder... Mvh Kombi Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvilket program bruker du på å palle den ut? Winrar? Winzip? Hvilket system kjører du? Korrupte packed filer er stort sett enten ikke korrekt pakket ned [noe jeg tviler er tilfellet her], eller ikke korrekt lastet ned... Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg tror likevel problemet er at nedlastningene dine blir avbrutt for tidlig. Prøv å laste ned filen via ett torrentprogram som Utorrent, da kan du kjøre force re-chech når nedlastningen er over, slik at garantert ingenting mangler. http://www.gameupdates.org/details.php?id=3743 Endret 26. september 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå