Gå til innhold

Marvel Ultimate Alliance 2: Fusion

Amored

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nå er det ikke lenge til Marvel Ultimate Alliance 2 dukker opp i butikkhyllene. Jeg må si jeg gleder meg veldig.

Flere som har bestilt eller har planer om å anskaffe dette?

Selv bestilte jeg spillet fra Gamezone, men det har ennå ikke blitt sendt, selvom det står at det skal sendes i dag.

Diskutér det dere kan om spillet! Og måtte det glede oss alle! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaffet meg det til boxen. Likte det mye bedre enn Arkham, kanskje fordi Marvel-universet synes jeg er lettere å like enn DC Comic sitt.

Digger at selv de snille superheltene sloss mot hverandre. Synes det var litt episk med Captain America VS Iron Man. Badguys er også veldig reprensentert, tilogmed Lady Deathstrike og Shocker er med.

Kanskje ikke noe i nærheten av Game of the year, men bedre enn en del spill som har kommet ut denne høsten så langt.

Lenke til kommentar

Kjøpte det til PS3, har ikke kommet noe særlig langt enda, men til nå så syns jeg de har valg en litt barnslig stil. Føler de kunne gjort det litt annerledes angående kamper og sånt med tanke på angrepene. og Boss kampene føler jeg (til nå) er veldig simple, står jo bare intil bossen og slår og slår. Men skal spille det en del bare fordi jeg er Marvel Fan, og fordi jeg skal prøve DeadPool xD

ellers så syntes jeg spillet ikke var så veldig bra

Lenke til kommentar

Kjøpte det til PS3, har ikke kommet noe særlig langt enda, men til nå så syns jeg de har valg en litt barnslig stil. Føler de kunne gjort det litt annerledes angående kamper og sånt med tanke på angrepene. og Boss kampene føler jeg (til nå) er veldig simple, står jo bare intil bossen og slår og slår. Men skal spille det en del bare fordi jeg er Marvel Fan, og fordi jeg skal prøve DeadPool xD

ellers så syntes jeg spillet ikke var så veldig bra

Har fullført spillet selv, skal kjøre igjennom på co-op med en kompis på legendary til helga.

Helt greit spill men man må jo ikke tro at det er noe annet enn en enkel smash´em up.

Det er en stor forbedring fra det første spillet og det må jeg si meg fornøyd med.

Noen som skjønner greia med at powers etterhvert i spillet blir redusert til crowd control??? Står jo på info'en at en f.eks. skal gjøre 120-130, men når man fyrer løs på vanlige fiender gjør de nå under 10 i skade...

Er at par chars der en av specialsa dems er en taunt som gjør at fienden angriper dem

det er dissa man vanligvis må gjøre mange av.

Endret av Uppercut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...