thomasheger Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det regner kanskje hardt på David Cage. På meg drysser det bare. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser fram til denne perlen Likte Farenheit så kommer nok til å like dette og!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser virkelig frem til dette spillet. Tror det blir et av de store lyspunktene for min del. Elsker spill som er litt innovative og våger å prøve noe nytt. Skal vi være opptimistiske og tippe en 10/10 fra Gamer? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Synes det er helt utrolig at et adventurespill der man har byttet ut puzzles med å trykke på knapper i en bestemt rekkefølge er SÅ hypet bare fordi det har bra grafikk og er eksklusivt til PS3. Alt står og henger på historien i dette spillet kan det virke som. Skulle ønske alle adventurespill fikk så mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Alt står og henger på historien i dette spillet kan det virke som. Men så er historien og hvordan den formidles det aller viktigste elementet i spill synes jeg da. Skulle ønske alle adventurespill fikk så mye oppmerksomhet. Det har du rett i. Det er en altfor undervurdert sjanger. Synd egentlig, for det er mange perler i nettopp den sjangeren. Endret 23. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hmm. Dette lover ikke bra, synes dette virket direkte kjedelig. Utifra tidligere inntrykk jeg har av dette spillet virker det nå nesten som et helt annet spill. Veldig spent på det ferdige produktet, det kan så klart bli kjempebra. Jeg venter imidlertid litt med å forhåndsbestille. Fin sniktitt, særdeles godt skrevet Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Alt står og henger på historien i dette spillet kan det virke som. Men så er historien og hvordan den formidles det aller viktigste elementet i spill synes jeg da. Det er jeg helt enig i. Mente det ikke som noe negativt, men snarere det eneste håpet man kan ha til at dette spillet faktisk blir noe å samle på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Om spillet bare er inærheten av opplevelsen jeg fikk av Farenheit så blir dette et av høydepunktene for meg på mange år. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er spent på dette. Lurer veldg på om det blir noe bra eller ei. Akkurat nå er jeg litt i tvil om jeg skal ha det eller ei. Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dette kan bli morro! Elsket Fahrenheit. Er så utrolig lei av all FPS, RTS, driving osv... gleder meg til å få satt meg ordentlig inn i en historie og leve den fullt ut. Jeg leste kunn konklusjonen siden jeg vil vite minst mulig om historien i spillet, er så kjipt når dere journalister forklarer dypt om hvordan historien utfolder seg i spillet, blir litt mange spoilers noen ganger =p Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ja, blir spennende å se. Fahrenheit virket utrolig lovende den første tredjedelen av spillet, men klarte ikke å følge opp etter følelsen av å spille noe nytt og anderledes hadde gitt seg. Noen av QT eventsene var helt grusome, men jeg er i utgangspunktet ikke spesielt glad i denne spillmekanikken. Jeg kan se at de kan skape flyt i filmatiske scener, men når de blir så vanskelige at man må gjøre samme greia om og om igjen så forsvinner jo hele konseptet med flyt. Endret 23. september 2009 av PushThePramAlot Lenke til kommentar
Nether Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har tro på dette spillet, men håper de unngår feilene fra Fahrenheit. Jeg har ikke så mye imot QTE i konsollspill (det har ingenting i PC spill å gjøre), men av og til kan det ødelegge litt for flyten som PushThePramAlot nevnte. Ofte har man lyst til å følge med på hva som skjer på skjermen (var noen kule actionsekvenser i Fahrenheit blant annet), men man blir for opptatt med å trykke riktig tast til riktig tid. Håper det blir stort fokus på historie. Jeg tror Heavy Rain blir mer en interaktiv film enn et spill og da er det avhengig av en god historie. PS: Angående strippescenen så er jeg som kvinne ikke plaget av sånt. Ikke alt trengs å gjøres om til en postmoderne feministisk debatt. Hehe. Jeg må bare godta at jeg ikke er målgruppen for de fleste spill, og at det dermed blir lite for meg å se på (merk hvordan de fleste fantasy spill dekker opp menn i rustning, mens kvinner tydeligvis kan krige i bikini og skjørt). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (merk hvordan de fleste fantasy spill dekker opp menn i rustning, mens kvinner tydeligvis kan krige i bikini og skjørt). Og det påståes at dere er det svake kjønn? Vi må ruste oss opp og greier, mens dere kan ta på dere et pledd og fortsatt banke alle og enhver. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hypet grafikk? folka ser fremdeles ut som plastdukker. Jeg håper det blir like bra som farenheit dog, for det var meget bra Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Et spill som er bygd opp rundt quicktime-events kan bare ende dårlig. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fahrenheit funket. Et av de største problemene var som nevnt at man knapt rakk å se hvor stilig det iblant var, fordi man var opptatt av å trykke riktig. Dette spillet virker ikke så lovende lenger. Kan se ut som det ikke blir et spill som får folk til å løpe ut og skaffe seg PS3. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 '...men så smart tror jeg dessverre ikke David Cage og hans utviklerteam er.' Aner vi et visst nag til Cage og hans utviklere etter at han sa til gamer.no at dere gjorde et dårlig intervju? Tror nok det. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Var jeg som foretok intervjuet med David Cage, så tror ikke Thomas Heger eller noen av andre gutta i redaksjonen gjør seg nevneverdig brydd av det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Og kjenner jeg oss trøndere rett er ikke vi akkurat de som tar kritikk tyngst heller. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Aner vi et visst nag til Cage og hans utviklere etter at han sa til gamer.no at dere gjorde et dårlig intervju?Tror nok det. Hvor står det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå