Deadringer Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei. Jeg skal spille litt CS:S med en kamerat av meg. Saken er at han aldri har spilt cs før og er derfor et par hakk under bedriten når det kommer til skills, så jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en egen server vi to kunne spille på mot noen enkle botter. Det jeg har gjort hittil er å installere "Source Dedicated Server" som ligger under "Tools" på Steam, men der er det ingen valgalternativer når det kommer til botter. Noen som vet hvordan jeg kan legge de til ved å bruke det programmet jeg har installert? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_insta...r_strike_source ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan får jeg opp consol da? Og det se rikke ut til at noen klarer å joine serveren slik den er nå. Hjelp Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Står serveren bak en brannmur? Er nødvendige porter åpne? Er den satt til LAN eller ikke? Mch Entreri Hellfragger.no Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 for å få console 2. museklikk på source, gå på properties - launch options der skriver du "-console", uten hermetegnene, men med bindestreken! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ikke brannmur og porter er åpne. Den er satt til internett. Takk Cerandin. Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er en del ting du må fikse for og få den på nettet.... Prøv detta http://www.astahost.com/info.php/Counter-s...ver_t20620.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå