VEH_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Valve har kunngjort datoen til Left 4 Dead-tillegget Crash Course. Les hele saken Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ufattelig at MS nekter å la noe være gratis Endret 23. september 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Flott at det kommer innhold, gleder meg utrolig til November. Dette blir en flott spill-høst Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 At det koster penger på Xbox er bare så forbanna dumt! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Boikott Xbox 360 da... For sent, nå har MS kontroll og alle bare sitter der og sier: "Triste saker". Det skjer nemlig ingenting før noen faktisk gjør noe. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Yeaaah for update Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dere får det dere fortjener, når dere kjøper et multiplat FPS til konsoll og greier. Makan! Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det er jo soleklart at dette spillet egentlig er mest beregnet på pc. Sier ikke at alle fps-spille er bedre på pc, for det finnes mange spill som her minst like bra på konsoll som på pc. Men jeg vil nok si at CS, Left 4 dead, Team Fortress 2 osv, passer helt klart best på pc. Altså alle spillene som Valve lager er først og fremst beregnet på pc-gamere :rolleyes: Såklart burde de gjøre denne pakken gratis på 360 også, men det er nok MS som har bestemt dette høres det ut som Endret 23. september 2009 av Memoen Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Crash Course foregår mellom No Mercy og Death Toll fra den opprinnelige utgivelsen. Jeg trodde alle campaign'ene var uavhengige hendelser jeg? Kan godt hende at det er en del av No Mercy, men jeg tror ikke det har noe med Death Toll å gjøre? De skriver det samme i pressemeldinga, så jeg har tydeligvis misforstått hele greia. Uansett. det blir fett. L4D er tiåret's spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ufattelig at MS nekter å la noe være gratis Valve fikk oppdatere L4D gratis første gangen, men nå ser det nok ut til å være stopp. Men da får man jo achievements om ikke annet. Crash Course foregår mellom No Mercy og Death Toll fra den opprinnelige utgivelsen. Jeg trodde alle campaign'ene var uavhengige hendelser jeg? Kan godt hende at det er en del av No Mercy, men jeg tror ikke det har noe med Death Toll å gjøre? De skriver det samme i pressemeldinga, så jeg har tydeligvis misforstått hele greia. Uansett. det blir fett. L4D er tiåret's spill. Left 4 Dead skulle opprinnelig være en lang historie. Legg merke til helikopterpiloten som henter dere på taket i No Mercy sier det har vært en incident - dette henger igjen fra da spillet fortsatt skulle være èn lang "film" og hinter om at han har blitt smittet. Gå igjennom No Mercy med developer commentary skrudd på, så får du høre dette, samt en del andre små og store ting de forkastet men som du nå vil kjenne igjen i Left 4 Dead 2 hvis du har fulgt med på utviklingen av spillet Blandt annet: - de fire kampanjene kan nå spilles i et og samme spill, fordi de er en lang historie. - Bommer skulle egentlig være en special infected som tiltrakk seg horden ved bruk av lyd, men denne ble forkastet og gjort om til Boomeren. Klovnen, som er en uncommon common i L4D2 tiltrekker seg horden ved å bruke lyd. - melee har nå blitt fått sitt eget våpen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er jo soleklart at dette spillet egentlig er mest beregnet på pc. Sier ikke at alle fps-spille er bedre på pc, for det finnes mange spill som her minst like bra på konsoll som på pc. Men jeg vil nok si at CS, Left 4 dead, Team Fortress 2 osv, passer helt klart best på pc. Altså alle spillene som Valve lager er først og fremst beregnet på pc-gamere :rolleyes: Såklart burde de gjøre denne pakken gratis på 360 også, men det er nok MS som har bestemt dette høres det ut som Alle FPS er best på PC om ikke utviklerene driter seg ut Når det er sagt så er det sånn som skjer når man lar folk drive med lock-in på en plattform på denne måten, og kanskje det mest urovekkende med trenden der konsoll blir mer pop, vi trenger standariserte plattformer... AtW Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjipt med mer villmark egentlig ... jeg foretrekker innendørsbrettene. Har No Mercy som favorittkampanje! Left 4 Dead er et genialt spill. heftig multiplayer som alle kan lære og bli gode i relativt fort. Ekte zombiesplatter-følelse gir det også! Valve får til mye ut av enkle konsepter, slik som for eks. Portal ... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skal man være überpirkete var det vel egentlig en gruppe studenter som kom opp med konseptet som ble til Portal. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 de kom opp med konseptet ja, men ikke alt rundt, som feks. å knytte det til HL sagaen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei nei, tenkte bare at det ville vært feil å skrive noe som kunne tolkes at Valve oppfant absolutt alt ved Portal. Lenke til kommentar
Kjøttmeis Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Når kommer greiene til pc da, Finner det ikke noen steder!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå