VEH_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Enda et spill er utsatt til neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) De systemkravene synes jeg virker ... Tja, optimistiske, med tanke på hvordan Clear Sky oppførte seg. Det der holdt vel bare såvidt til det originale STALKER. Endret 23. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Man kan alltids håpe at de har optimalisert spillmotoren siden det første STALKER-spillet. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Litt synd det ble utsatt, men bedre de gjør det skikkelig istedenfor en halvferdig jobb. Hadde håpet mer på en release rett før juleferien, men det får nå gå Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Litt synd det ble utsatt, men bedre de gjør det skikkelig istedenfor en halvferdig jobb. Veldig enig, særlig med tanke på hvor mange bugs og ustabiliteter de to forrige lidet av. Jeg har likevel lite tro på at det nye blir mer stabilt... men det er lov å håpe. Uansett, en fantastisk spillserie! Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Synd, men det er uansett uspillbart før 6 måneder etter release. Er glad jeg kjøpte Clear Sky såpass sent, Shadow of Chernobyl var iallfall helt uspillbart rett etter release. Forresten består Stalker-serien av noen av mine yndlingsspill. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Håper de tar den tiden det trenger å lager et fantastisk spill. Det er en del bugs ol. ja, håper også på langt flere side mission denne gangen. Og gjerne litt mer avanserte. Elsker historien og stemningen i spillene så langt. Denne serien tror jeg kunne blitt et fantastisk mmorpg. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jaja, klarer meg fint med L.U.R.K til den tid. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Stalker 1 funket meget bra på dårlige spec. Jeg spillet med en singel core prosseser. Med 1Gb ram på 400mhz. Hadde også et ati 9800 GT og et Nvidia 7600 gt. Så det var lite krutt ute og gikk da. Men jeg ser fint det at det ikke er ambefale det som står der på minimum. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jaja, klarer meg fint med L.U.R.K til den tid. Oisann. Det blir visst en ny tur til Tsjernobyl før 2010, også. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Man kan alltids håpe at de har optimalisert spillmotoren siden det første STALKER-spillet. SOC brukte X-ray 1.0, CS bruker 1.5 og COP skal bruke 1.6. CS kjører mye bedre enn SOC, så da er det naturlig å tro at COP kjører mye bedre enn CS igjen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 CS kjører mye bedre enn SOC Ikke de første par månedene etter release, iallefall. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke de første par månedene etter release, iallefall. Wat. Hos meg var ihvertfall (vanilla) CS merkbart bedre enn (vanilla) SOC på samme hardware. I SOC måtte jeg skru ned oppløsning og detaljnivå på enkelte steder i spillet bare for å komme meg videre, mens de samme områdene fungerte fjell i CS. Men Stalker-spillene har det med å oppføre seg forskjellig fra system til system.. Er jo en gjenganger i GSC-forumene at enkelte med "top-of-the-shelf" hardware har perverst med problemer, mens folk med 3-4 år gamle maskiner ikke har noen problemer i det hele tatt (og motsatt). Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jaja, klarer meg fint med L.U.R.K til den tid. Oisann. Det blir visst en ny tur til Tsjernobyl før 2010, også. Skeptisk til STALKER1-mods. Oblivion Lost var helt vanvittig og gjorde spillet 100 ganger bedre men andre mods fører som regel til at du spiller en del, lagrer... og når du laster igjen så kræsjer spillet gang på gang. Jeg skal likevel prøve denne men forventer ikke at det funker "fint". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå