Gå til innhold

Hvordan skaffe HDD transfefr kit?


Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det den kabelen du er ute etter?

 

Eneste måten jeg vet om for å få tak i den og den nødvendige CD'en på er å kjøpe ekstern HDD.

Har også hørt rykter om at den funker kun èn gang, men aner ikke om det stemmer.

 

Det er sant at den funker bare kun èn gang. kjøpte en via ebay og jeg kjønte ikke hvorfor den ikke fungerte, men etter å søkt/lest litt på andre forum så fant jeg ut at det bare var èn gangs bruk. <_<

Så det er fint om noen finner ut hvor man kan skaffe HDD transfer kit, Trenger et selv.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det så kan overføringsutstyret brukes så mange ganger som mulig. Begrensningen går ut på at dataen kun går en vei(20gb -> 120gb). Når man har ført over dataen så kan man ikke sende den tilbake igjen.

 

Og sist jeg sjekket så er det ganske vanskelig å "oppdatere" en kabel og en CD. Hvordan kan overføringsettet registrere hvor mange ganger det har blitt brukt?

Lenke til kommentar
Jeg kan jo sende deg mitt. Trenger det tross alt ikke lenger.

 

Kan sjekke om jeg har alt.

husk på at det kommer en 250gb hdd snart i salg.

 

Er det den kabelen du er ute etter?

 

Eneste måten jeg vet om for å få tak i den og den nødvendige CD'en på er å kjøpe ekstern HDD.

Har også hørt rykter om at den funker kun èn gang, men aner ikke om det stemmer.

 

Det er sant at den funker bare kun èn gang. kjøpte en via ebay og jeg kjønte ikke hvorfor den ikke fungerte, men etter å søkt/lest litt på andre forum så fant jeg ut at det bare var èn gangs bruk. <_<

Så det er fint om noen finner ut hvor man kan skaffe HDD transfer kit, Trenger et selv.

var det ebay.COM ? eller .co.uk

 

hvis .com så er dvden sonelåst og da man et problem.

Lenke til kommentar
Jeg kan jo sende deg mitt. Trenger det tross alt ikke lenger.

 

Kan sjekke om jeg har alt.

husk på at det kommer en 250gb hdd snart i salg.

 

Er det den kabelen du er ute etter?

 

Eneste måten jeg vet om for å få tak i den og den nødvendige CD'en på er å kjøpe ekstern HDD.

Har også hørt rykter om at den funker kun èn gang, men aner ikke om det stemmer.

 

Det er sant at den funker bare kun èn gang. kjøpte en via ebay og jeg kjønte ikke hvorfor den ikke fungerte, men etter å søkt/lest litt på andre forum så fant jeg ut at det bare var èn gangs bruk. <_<

Så det er fint om noen finner ut hvor man kan skaffe HDD transfer kit, Trenger et selv.

var det ebay.COM ? eller .co.uk

 

hvis .com så er dvden sonelåst og da man et problem.

 

Jeg husker ikke om det var .COM eller .co.uk.

Men jeg jeg kjøpte den i fra en britte, men jeg har funnet ut hvor man kan skaffe seg et HDD Transfer kit, bare å Fylle ut dette skjemaet og sende inn. Fant den på Xbox.com.

Lenke til kommentar

Fikk Elite i hus i dag :)

og lurer på om det er noen som har noen anelse om hvor lang tid det tar fra man bestiller til man får det? og er det sånn at man Må sende et brev/skjema til dem? (ikke digitalt altså)

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/9C252511-8816-492C-B50B-D55F08C32B3B/0/MigrationorderformincludingEuropewithfax_NO.pdf

 

du kan jo også sende dette i brev til dem hvis du ikke har telefon da eller har skrekk for å snakke med svensker :)

 

 

 

http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemuse/xbox360/console/datamigration-usingyourelite.htm

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...