Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Etter at jeg var ferdig med å bygge PC'en min i dag, så la jeg inn igjen alle programmer, osv. Men da jeg skulle legge inn 3DMark2001, så går alt til h*****e! Den kjører installasjonsprogrammet helt til den er ferdig, men da kommer følgende feilmelding opp: "Could not create Direct3D device, please contact madonion.com", headinga på feilmeldinga var "texture converter setup error". Og så kommer jeg ikke lengere, får ikke installert! Ja ja tenkte jeg og lasta ned 3DMark2001 på nytt, men samme skjer da også...nå er jeg litt forvirra/pissed off! Kjørte dxdiag, og D3D testen der går fint, ingen problemer. Prøvd ExpertTool (som fulgte med grafikkortet), NVMax og Geforce TweakUtility, og det er ingen problemer med D3D som jeg kan se? Prøvde først med DX8, deretter la jeg inn DX8.1. Har prøvd følgende drivere: De som fulgte med kortet (husker ikke versj.) Detonator 22.50, 23.11, 23.12, 27.00, 27.10 og 26.35 Hva er det som klikker for 3DMark? Jeg kjører Windows 2000 Pro, norsk Grafikkortet mitt er et Gainward GeForce2Ti/450TV Har lagt inn alle nyeste updates (via4in1, AMD AGP, osv...) Spill funker greit, men det er bare 3DMark2001 som ikke vil spille på lag her. Noen forslag til hva som er galt/hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Ingen her som har noen ide om hva dette kan være? Jeg gravde frem 3DMark2000 her isted og installerte den, og den funker som bare rakkern! Så nå skjønner jeg enda mindre...er det bare 2001 versjonen som ikke liker meg? PS: jeg fikk 4515 3DMarks i 2000, det er vel ikke akkurat toppers er det? (uklokka kort) Hva kan jeg da regne med å få i 2001? (hvis jeg noensinne får det til å virke da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå