Lakus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Da var Halo 3: ODST løs i butikkhyllene og det er nok en del der ute som er på jakt etter flere å spille både coop og "ekte" multiplayer sammen med. På oppfordring lagde jeg denne tråden slik at det skal bli lettere å gjøre nettopp det. Jeg vil spesielt bemerke at alle er velkommen å joine, gammel eller ung. Forhåpentligvis klarer alle å oppføre seg Online? (Ser på den yngre garde). REGLER! # Post Gamertaggen din i tråden om du vil spille (helst i form av et bilde) # Si gjerne hva du er interessert i. Coop, multiplayer etc. # Det er ikke andres ansvar å legge til deg, det er ditt ansvar å legge til dem. # Pga regel #2 er det ikke andres skyld om du ikke har folk på vennelista. # Dette er ikke en generell diskusjonstråd. Det har vi andre kategorier til til. # Det skader ikke å si ifra til andre her når du skal spille slik at andre kan bli med. Hvordan skal andre du ikke enda kjenner vite når du spiller om du ikke sier ifra? EN GREI METODE FOR Å POSTE GAMERTAG: #Gå inn på MyGamercard.net og følg disse stegene: 1. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden. 2. Trykk så "Generate Gamercard Code" som står litt lenger ned. 3. Da får jeg http://card.mygamercard.net/bare+lakus.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag. [img=http://card.mygamercard.net/bare+lakus.png] Litt enklere å se hverandres Gamertagger og mye bedre oversikt. OBS: Man kan også velge forskjellige utseende til bildene sine der, det ligger under "Select Theme" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg får det den dag imorgen. Er med på Firefight og vanlig Halo 3 MP idet jeg er ferdig med campaign! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er med! Mulig jeg har full venneliste men da sletter jeg en der som jeg ikke har spilt med på år å dag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er up for soem Coop og Firefight om jeg ikke allerede spiller det, og sikkert litt Multiplayer også nå i starten iallefall. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Firefight coop vanlig h3 mp Endret 22. september 2009 av Dimnar Lenke til kommentar
Tolben Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg spiller Coop og firefight når som helst Endret 22. september 2009 av Tolben Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er med på Firefight, coop og Halo3 MP Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 i'm up for whatever er online nå, og er som regel online, med tanke på at jeg foreløpig ikke har et liv Ü Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg får det den dag imorgen. Er med på Firefight og vanlig Halo 3 MP idet jeg er ferdig med campaign! Lenke til kommentar
honkan1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 blir med på all firefigth, kommer til å være mest på i helga pga prøver. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er mest interessert i Firefight Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bare intrisert i Firefight, da jeg har rundet campaign på Legendary og fått de fleste campaign achievements. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Med på Firefight og Halo MP. Lenke til kommentar
Thyrus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Firefight ODST Coop H3 Coop H3 MP Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Med på alt som har med Halo 3, og Halo 3: ODST Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Eg er med på ODST, både campaign og firefight. Har knapt fått spelt sidan eg fekk spelet, så har stort sett ikkje fått gjort noko. Det same gjelder Halo 3 MP Lenke til kommentar
t3h cake Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Co-op Firefight Halo 3 multiplayer Endret 18. oktober 2009 av t3h cake Lenke til kommentar
Ligerio Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) ... Endret 26. mars 2011 av Ligerio Lenke til kommentar
airstreetfish Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 jeg ønsker å spille co-op campaign eller firefight kan spille de andre halo spillene Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bare og legge meg til Ligerio! Å dere andre, tatt opp Halo igjen å jeg har mye og gå på i ODST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå