Ares42 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hadde det vært mulig å begrense størrelsen på link-feltet til reklamene til størrelsen på reklamen? Veldig ofte når jeg hopper tilbake til browsern min (firefox hvis det har en betydning) med museklikk så ender jeg opp med å trykke på reklamen selv om jeg ikke ønsker det. Sikkert fint for inntektene, men ganske irriterende som bruker. Endret 22. september 2009 av Ares Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Akkurat nå er treffområdet for reklamene mye større enn det skal være, så det er bug i den koden vi bruker akkurat nå for å vise wallpapers. Det vil bli fikset, men jeg håper du overlever så lenge :-) Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Akkurat nå er treffområdet for reklamene mye større enn det skal være, så det er bug i den koden vi bruker akkurat nå for å vise wallpapers. Det vil bli fikset, men jeg håper du overlever så lenge :-) Flott, takker og bukker for svar =) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Er det dette som gjør at reklame av og til popper opp når jeg trykker på "post" knappen i hurtigsvar feltet? Måtte trykke tre ganger på post idag før det endelig gikk igjennom. De to første gangene spratt det opp reklame for lillehammer hotell. Meget irriterende. Endret 19. oktober 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis du bruker Firefox så kan du bare legge til AdBlock Plus og abonnere på et filter så fjernes alt som kan minne om reklame Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det dette som gjør at reklame av og til popper opp når jeg trykker på "post" knappen i hurtigsvar feltet? Måtte trykke tre ganger på post idag før det endelig gikk igjennom. De to første gangene spratt det opp reklame for lillehammer hotell. Meget irriterende. Slik skal det ikke være. Har du mulighet til å ta et skjermbilde av opplevelsen neste gang, så kan vi se hva dette er for noe tull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå