Natur80 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg ser nå at det hjelper kanskje lite å spørre folk om skiløyper på Beitostølen, siden mange beskrivelser kan bli noe snevre; til høyre for grana med splittete kvister på midten, og bak en steintupp som stikker opp av snøen og rundt den svære haugen, der er løypa Jeg kommer til å gå meg vill. Derfor så skal jeg prøve å være føre var, noen som kan anbefale verdens mest robuste GPS som takler kulde like bra som vann? Og som ikke minst takler å få en trøkk dersom jeg skulle falle Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du nevner verken pris eller andre bruksområder... Men jeg vil si Garmin Oregon 300 som du får rundt 3000kr. Testvinner i mange tester. Fargeskjerm, trykkskjerm, 3D Topo kart, sporing såklart å det aller meste man kunnne måtte trenge.. Stoppeklokke, vekkerklokke, kalkulator og når det er gode fisketider.... Men etter dine preferanser så er den altså vanntett og tåler en støyt... Bruker AA batterier, så å bli batteritørr er ingen krise... Lenke til kommentar
Natur80 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Du nevner verken pris eller andre bruksområder... Men jeg vil si Garmin Oregon 300 som du får rundt 3000kr. Testvinner i mange tester. Fargeskjerm, trykkskjerm, 3D Topo kart, sporing såklart å det aller meste man kunnne måtte trenge.. Stoppeklokke, vekkerklokke, kalkulator og når det er gode fisketider.... Men etter dine preferanser så er den altså vanntett og tåler en støyt... Bruker AA batterier, så å bli batteritørr er ingen krise... Denne virket jo midt i blinken! Ser ut som den takler harde forhold, noe beito definitivt vil gi den. Men jeg må si jeg stusset over "når det er gode fisketider" hvordan er dette mulig og er det isåfall pålitelig? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vet egentlig ikke hvordan den funksjonen fungerer... Jeg vil tippe og tro at det går etter flo og fjære, og sol og måne.. Litt som en magisk Almanakk... (Det heter "Jakt og Fiske") Ikke den meste bruke funksjonen akkurat... Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En ting med x3m kulde er jo at det påvirker batterikapasitet veldig (i negativ retning) Merkes godt på elektronikk som kamera, GPS, mobiltelefon til en viss grad osv... Så muligheten til å bytte batterier er kanskje ekstra kjekt... (Hilsen en som har AA-batterier i både GPS og Speilrefleks som er med på turer... Oppladdbare AA ftw.) B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå