VEH_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Marinesoldatenes mørke motstykke lanseres i en ny tilleggspakke. Les hele saken Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Doh! Ønsket meg Tau jeg Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Håper vi får spille Chaos i kampanjen og ikke bare Space Marines, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Tradisjonen så langt er vel Blood Ravens i kampanjen, alt annet i multiplayer... Selv kunne jeg godt tenkt meg et litt mer alternerende system, som i f.eks. StarCraft (eller Warcraft 3, for den saks skyld). Kampanje som Eldar hadde vært morsomt. Endret 23. september 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror du kan se langt etter Tau. Er en god del andre mer etablerte og populære raser som sikkert vil bli implementert først. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tja, de kom jo med Tau (sammen med Necrons) alt i andre expansion til det originale Dawn of War. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er ikke Necrons fullstendig imba? Har aldri spilt 40K, hverken PC eller bordvariantene, så det eneste jeg har av referanser er tegneseriene og bøkene, og der er det vel nesten bare Kommissær Cain som har overlevd trefninger med dem. Hvordan blir de balansert i pc-spillene? Grusomt høy unitkost elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå