spruce_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei hei! Noen som har gode forslag til roadracing spill til PS3? Har sett litt på forskjellige nettsider som selger spill, men er ikke så greit å bestemme seg Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei hei! Noen som har gode forslag til roadracing spill til PS3? Har sett litt på forskjellige nettsider som selger spill, men er ikke så greit å bestemme seg Hvis jeg antar riktig så er roadracing på vei og offroadracing blir da i terreng. Det eneste jeg vil anbefale deg da er Burnout Paradise. Det er kanskje ikke det mest realistiske, men absolutt det mest fullspekka og balla-på-veggen artige bilspillet som har kommet ut på mangfoldige år. Der er det en fifty-fifty blanding av by og landevei. Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis jeg antar riktig så er roadracing på vei og offroadracing blir da i terreng. Det eneste jeg vil anbefale deg da er Burnout Paradise. Det er kanskje ikke det mest realistiske, men absolutt det mest fullspekka og balla-på-veggen artige bilspillet som har kommet ut på mangfoldige år. Der er det en fifty-fifty blanding av by og landevei. Roadracing er motorsykkelløp på bane. MotoGP er nok den mest annerkjente her. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis jeg antar riktig så er roadracing på vei og offroadracing blir da i terreng. Det eneste jeg vil anbefale deg da er Burnout Paradise. Det er kanskje ikke det mest realistiske, men absolutt det mest fullspekka og balla-på-veggen artige bilspillet som har kommet ut på mangfoldige år. Der er det en fifty-fifty blanding av by og landevei. Roadracing er motorsykkelløp på bane. MotoGP er nok den mest annerkjente her. Ah da så...Burnout Paradise har motorsykler også da, men dog ikke akkurat på bane. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg kan varmt anbefale Need for Speed: SHIFT som bla fikk 9.0 Outstanding av ign.com Se review av spillet under Lenke til kommentar
spruce_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Takk for svarene så langt! MotoGP er en av de spillene jeg har sett på, men noen som vet hvordan det spillet er mot SBK-09 Superbike World Championship? Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har bare testet demo av de 2 men likte helt klart MotoGP best. Tourist Trophy på PS2 var konge! Lenke til kommentar
spruce_InnleggNO Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Jaja, da får jeg bare satse på MotoGP denne gangen! Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå