thomasheger Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 «Krev ei, min venn, at jeg skal gåten klare» Les hele saken Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kjøpte Curious Village til kona i fjor (bestilte fra VGP så jeg hadde det en god stund før det ble sluppet her til lands), og det hender hun spiller det fortsatt. Selv likte jeg det også godt. Dette blir nok en fin julegave, som jeg selv også vil få glede av . Fin anmeldelse forresten Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har sansen for disse spillene! *Håper å arve min søsters ds* Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tror jeg skal prøve meg litt på dette. Jeg sier ikke stor mer en at broren min glemte sin ds og CycloDS Evolution brikke hjemme før han stakk til Drammen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Godt spill, men ikke like fengende som forgjengeren dessverre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er enig med deg Nyhus. Er mange av de samme oppgavene som går igjen ifra TCV pluss at jeg likte historien bedre i TCV. Men har rundet over 9 timer med dette nå og er nok en del timer unna slutten enda, både tror og håper jeg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mulig jeg kjøper dette, når jeg har litt penger til overs. Likte godt The Curious Village. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå