Gå til innhold

Innlegg.no Whatpulse Team

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Innlegg.no WhatPulse Team

whatpulse_splash_large.png

- Hva er WhatPulse egentlig?

Hensikten med Whatpulse er simpelten og samle statistikk om din PC's adferd. Noen menesker (som meg) bruker det til å fastsette hvor mye jeg bruker og er på PC-en min, som hvor mange tastetrykk og hvor langt jeg flytter musa mens jeg spiller for eksempel. Whatpulse teller tastetrykk, museklikk og hvor langt du flytter musa.

- Men hvordan fungerer det?

WhatPulse opens a so-called "keyhook" when it's booted, which listens to incoming Windows messages about the keyboard, the keyhook sends these messages to the program itself, and the program first determines if the key pressed is a proper key (Every standard keyboards' keys are counted) and then simply does PreviousKeyCount + 1.

Pulsing: Når du "pulser" sender du dine tastetrykk i whatpulse programmet til servern sammen med resten av infomasjoen om din account. Da kan servern avgjøre hva de skal gjøre med dine tatetrykk. Hvis "pulsen" går som planelakt vil clienten sette tastetrykkene dine til 0 og dine gamle tastetrykk er addet til din profil i server databasen.

Og for alle dere som tenker: "oeh mi god a keylogger, no way!",

Whatpulse er ikke og vil aldrig bli noen keylogger, det samler bare dine tastetrykk som du taster og bare de. (see Privacy Policy)

NB: Du burde ikke bruke en profil til mer en en pc, dette vil ende med problemer med å få pulset.

- Så hvorfor skal jeg være med?

Fordi jeg synest det er gøy å se hvor masse medlemmer av sitter på PC'en og se på andre stats osv. Så hvis du vil bli med, klikk på bildet opperst i tråden!

- Dette ser interesant ut. Hvordan joiner jeg?

1. Last ned WhatPulse.

2. Installer WhatPulse.

3. Registrer deg

4. Trykk på aktiveringslinken du får på epost.

5. Logg deg inn.

6. Join Innlegg.no Team: » Teams » Join a team » Tast inn: Innlegg.no » Søk » Join Team

7. Finn igjen WhatPulse iconet som ligger i tray. Høyreklikk og gå inn på: [ Account » Your accout info ] og logg deg inn der.

8. Nå er det bare å taste og klikke i vei!

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...