aleksander_sk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Sitter og vurderer kjøp av G27 fra komplett.no. Er det noen her som bruker G25 med PS3? Kan noen forklare hvor godt det egentlig fungerer? Med et gameracer sete kommer totalen på mellom 6000 og 6500. Kan dette forsvares i gleden man får ut av produktet? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jepp! Alle gode ratt fungerer på ps3. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 At det fungerer med ps3 er jo en ting, men hvor vidt det fungerer på spillene det BØR fungere på er jo en annen sak. Kan du gå dypere i detalj? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Vet i allefall at g25 funker på de fleste nye bilspillene, men tanke på H-giring å clutch. Gran turismo å need for speed foreksempel, vet ikke med dirt2. Endret 21. september 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg har selv Logitech G25 som fungerer utmerket både på PC og PS3. Alle spill fungerer utmerket. Selvfølgelig må du kanskje endre et par innstillinger ingame, men det er jo ingen problem Her har du også en liste fra logitech sin g25 info side: http://www.logitech.com/index.cfm/265/3932&cl=no,no Endret 23. september 2009 av TuRb0 Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ratt på NFS, Grid og Dirt er pain spør du meg. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har kjøpt et par ratt opp igjennom årene, men har alltid lurt på hvorfor jeg gjorde det kort tid etter jeg har kjøpt det. Har aldri likt å spille bilspill med ratt og pedaler. Pedalene føles aldri, det er feil halling på dem og jeg orker aldri å rigge til noe for å få de til å stå riktig...man sitter stort sett alltid i feil sittestilling hvis man skal ha dette i en stue. Greit nok å montere på et pcbord men ikke i en stue er ihvertfall det jeg har kommet frem til, og jeg kjører alltid bedre med kontrolleren uansett. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nå sa han at han skulle ha sete og, så sittestillingen blir nok bra. Nå har jeg ikke noe erfaring med G25 (men skal kjøpe det selv snart) Men ratt og sete er så utrolig artig at det er det vel verdt spør du meg! Man kjører også bedre med det på litt særiøse spill om man går inn for det. Men uansett om man ikke gjør det og klokker noen tideler raskere runder med stikke, så er det 100 ganger så morro å kjøre med riktig utstyr. Og det er vel det som er poenget med spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå