- FuzioN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Massive Action Game La oss spille sammen! Hei. I denne tråden kan du arrangere spillerunder i fullversjonen av spillet MAG, eller betaen, til den er utgått. Her kan du legge ut PSN'en din og statsene dine. Endret 21. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Oi, jeg visste ikke om "Spille Sammen" delen av forumet. Den er så bortgjemt at jeg aldri har sett den. Men jeg er med å spille i kveld. bare å legge meg til. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 jeg viste heller ikke om den =S Men nå er serverene oppe =) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Beta? Hvem, hva, hvor, hvordan!? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Man får via Qore (ikke lenger mulig) og en konkurransome som var på EU PlayStation. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Lvl 19 SVER Assult/Sniper specca Har ikke mikrofon til PS3 enda men tenker jeg drar og skaffer meg det snarest. Add meg hvis noen har lyst å teame opp PSN: Chronilus edit: Spiller for det meste Sabotage og Aquisition, Domination er for mye kaos for min smak. Endret 31. januar 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 tenkte eg kunne legge til her. PSN name: Peddler91 Eg er i skrivende stund lvl 7 (fikk spillet i går) og har mic eg kan bruke Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Blitt mekket noe klan på spillet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå