wonko Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Snarveien for å åpne linker i ny tab i firefox, ctrl+left-click har de siste dagene ikke fungert på gamer.no. Vet ikke om det er bare meg, men har prøvd ff versjon 3.5.2 i windows og linux, og 3.0.14 i linux. Har forøvrig testet i opera og konqueror, og ingen av disse hadde samme problem. Endret 21. september 2009 av wonko Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Uh. Middle click? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Takk for tilbakemeldingen! Det er tydligvis noe med lenkene på bildene som er problemet, og det har helt sikkert sammenheng med wallpaperen vi kjører for Halo: ODST akkurat nå. Skal få sjekket det opp i kveld - i mellomtiden funker "Les hele saken"-lenkene som de skal! Lenke til kommentar
wonko Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Kan stemme at problemet dukket opp når Halo-wallpaperet kom, ja. Forøvrig fungerer ingen av linkene på sida med ctrl-click for meg - ikke bare bilde-lenkene. Men det er jo absolutt ikke noe stort problem. Som Zealuu sier har vel de fleste en middle-museknapp, og for oss som ikke har det finnes jo andre løsninger som høyreklikk -> "åpne i ny fane" o.l. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Finnes andre versjoner som funker, ja, men vi er veldig lite interessert i å brekke standardfunksjonalitet på denne måten. Det er dessverre kode vi ikke bruker så veldig ofte, så den har ikke vært testet så mye som den burde. Vi skal skrive om ting i løpet av denne uka tenker jeg, så da bør det fungere veldig mye bedre i framtiden. Beklager problemene :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå