TST Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tre superheltspill og to måneder spilletid i premie. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om verdens vakreste engel kommer dere med denne konkurransen! Jeg elsker dere Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 For en timing, jeg har vurdert å kjøpe dette hele helgen nå. Får vente litt til å se om jeg vinner (dog det er veldig tvilsomt...), uansett skal jeg ha få testet dette spillet i løpet av de neste ukene Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Denne gangen vinner jeg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Om verdens vakreste engel kommer dere med denne konkurransen! Jeg elsker dere Helt til du ikke vinner. Jeg vedder et Champions Online-spill på at jeg taper! Noen som vil være så snille å vedde i mot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå