Joachim_F Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Klassiske Divine Divinity kommer sannsynligvis i ny drakt. Les hele saken Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Helt konge. Dette spillet er at av de beste RPG spill jeg har noensinne spilt av denne type. Synd at det neste spillet de laget sugde i forhold. Et helvetes cd beskyttelse som gjorde at originalen var ekstremt klattet å få innstallert pluss at det var kjedelig. Dette ser jeg frem til. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Et av de aller aller beste hacknSlash spillene noensinne.Diablo/Baldursgate combo , en knallsterk kombinasjon. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Rundet dette for noen måneder siden for første gang, absolutt ett spill som er verdig en liten oppussing! Fantasifulle quests er vel det jeg husker aller best ifra dette spillet, selv om slutten var latterlig upolert. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Knall!! Håper det kommer på steam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå