Joachim_F Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Høstens første store rollespill er klart for butikkene. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg misliker bugs og kanskje spesielt i denne typen spill. Alle previews jeg har lest om Risen har vært positive i så måte. Det virker som PB har gjort en bedre jobb nå enn hva tilfellet var med G3 Det er forøvrig underlig så seint tia går når du venter på en gitt dato i framtiden. Endret 21. september 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som vet hvor man kan bestille collectors edition ? Ser spillet er rett tundt hjørnet nå (2 okt) og der jeg har sett rundt har dem bare vanlig pc versjon. Ser det er en collectors versjon av det som jeg vil ha. Har sjekket store plasser som Play.com absoluttspill amazon gamezone cd on ++ flere Må jo gå an og bestille CE av dette spillet en plass Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er forøvrig underlig så seint tia går når du venter på en gitt dato i framtiden. Det er også underlig hvor fort noen "stortitler", som man i grunn ikke har brydd seg med, kommer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Blir trolig kjøpt når prisen faller. Har mye annet på timeplanen denne høsten som frister mer. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som vet hvor man kan bestille collectors edition ? For øyeblikket er det ikke annonsert noen engelsk Collectors Edition, bare en tysk (og italiensk)...og siden det er såpass kort tid til utgivelsen kan det virke som om det ikke blir noe annet. Selv har jeg forhåndsbestilt fra amazon.de, spillet er flerspråklig, så det er på engelsk, og det er mulig at noe av ekstramaterialet er det også. Hadde selvfølgelig vært bedre med en engelsk utgave, men men. <_< Vanlig versjon kommer forøvrig med en ekstra soundtrack CD. Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg lurer på om dette blir et bedre spill enn det kommende Gothic 4 spillet? Gothic 3 var jo en skikkelig skuffelse så jeg håper at enten Risen eller Gothic 4 blir vært å kjøpe. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dette blir stas! Nytt grafikkort fra ATI og Risen samtidig, også har jeg en måned å nyte Risen på frem til Dragon Age: Origins kommer . Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Dette blir nesten garantert bedre enn Gothic 4, i hvert fall for fans av Gothic 1 og 2. 3-eren gapte over litt for mye, mens fokus i Risen ser ut til å være "tightere." Hvis du ikke likte noe som helst med Gothic 3, og det er det eneste du har spilt i serien, vel, da blir det fremdeles et åpent spørsmål om du vil like Risen best. Gothic 4 er vel uansett utsatt til 2010, og med helt andre utviklere enn tidligere spill. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er man stuck med en fyr i spillet slik som i Gothic serien eller kan man nå lage sin egen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) var så skuffet her om dagen da jeg leste at det var utsatt til neste år (360) men mulig jeg leste litt for fort den artikkelen da Dette blir meget bra!!!!! Endelig noe man kan spille i flere måneder. edit: høres jo litt merkelig ut at usa må vente i flere måneder?? det er jo kun snakk om å trykke opp et anna cover med ntsc merket på og div. ratings. Endret 22. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gnomkraft: Man blir "stuck" med karakteren som blir skylt i land på øya, men i motsetning til andre rpg hvor man velger alt i begynnelsen, antar jeg at man i Risen (som i Gothic) får gradvis tilgang til masse egenskaper i forskjellige retninger, slik at man får "feelingen" for forskjellige evner før man etterhvert velger klasse og tilhørighet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Okei Foretrekker å lage en karakter fra bunnen av, men men... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 System requirement Med Gothic 3 limited edition var alt på tysk, uten en eneste oversetting. Skal jeg først ha collector edition av Risen, skal det være på engelsk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Da var dette spillet også bestillt, virker svært lovende. Synd det ikke er en CE å oppdrive noe sted,men, men. Det er jo selve spillet som er det viktige og det finnes jo i alle versjoner. Rgner med å ha den i postkassen om en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå