Pjolter91 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg skulle legge til penger på Playstation-store her om dagen og etter at jeg skrev inn informasjonen om kortet ble jeg bedt om å skrive inn "billing address" til selskapet som var ansvarlig for kredittkortet. Dere som har gjort dette før vet sikkert hva jeg snakker om. Må jeg da skrive adressen til min lokale bank (f eks Sparebanken Hedmark Elverum), hvis det er der jeg har fått kortet? (det er snakk om visa kort) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skriv din egen adresse du. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er din egen adresse det er snakk om ja. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Går også under navnet fakturaadresse på Norsk. Lenke til kommentar
Pjolter91 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 okey takker. Har sikkert lest feil jeg da, er litt sløv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå