Gaming4Life Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hvis man forhåndsbestiller Brutal legend, fra 17 September, og utover, får man spillbar demo av dette. Da før den offisielle demoen kommer. Dvs. man får tilsendt en kode man kan bruke til å laste den ned via xbox live. Er det noen som vet om bla. Gamezone f.eks, sender ut koder i mail i helgen (på søndager og)? Endret 20. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg fikk coden min fra CDON på fredag, hva gamezone gjør vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Ok takker for svar. Virket spillet bra, hvis du har prøvd demoen ennå? Endret 20. september 2009 av Gaming4Life Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Spillet virker veldig bra. Demoen var vel rundt 15 minutter gameplay og jeg kunne ikke være mer fornøyd. Både combat, musikk, filmer, stemning - jeg bare elsket det Så ser frem til release for å si det sånn Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hørtes bra ut. Gleder meg til det kommer, Tim Schaefer, pleier å lage både gode og spesielle spill. Med bla. Grim Fandango og Psychonauts, på merittlisten. Vet du eller noen andre, når den kommer offisiellt på Xbox live? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg skal ikke si jeg er skråsikker men tror den kommer den 24.! Altså på fredag Lenke til kommentar
Gaming4Life Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Takker for svar. Får titte etter den på xbox live i slutten av uken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå