Harlem_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Vi hadde et i går kveld. ...post et av dine egne. Endret 20. september 2009 av Harlem Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hey! Det er meg jo. Ja, han med mammuten. Yeahyeah. Morsomt det der Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 pft bubble that thing Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Latteren gjør det hele ekstra genialt Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Haha, liker den latteren ja! Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror mitt største moment var da jeg og syv av mine beste venner i guilden gjorde et 8 man run mot King of Stormwind. Vi hadde sånn 18 stykker konstant på nakken mens vi holdt på, men det hjelper med rutinerte folk på ventrilo og og relativt bra setup. Synd at jeg ikke har screenshot eller video av det, skulle gjerne ha linket det. Var jo ekstra morro når en av oss lagde an alliance character, dro til SW og spurte rundt hva som skjedde med Varian etterpå Spredde ryktene om at vi var 8 stykker, og vi fikk masse whispers om at de skjønte hvordan det var mulig xD DET var morro det:D Lenke til kommentar
Harlem_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tror mitt største moment var da jeg og syv av mine beste venner i guilden gjorde et 8 man run mot King of Stormwind. Vi hadde sånn 18 stykker konstant på nakken mens vi holdt på, men det hjelper med rutinerte folk på ventrilo og og relativt bra setup. Synd at jeg ikke har screenshot eller video av det, skulle gjerne ha linket det. Var jo ekstra morro når en av oss lagde an alliance character, dro til SW og spurte rundt hva som skjedde med Varian etterpå Spredde ryktene om at vi var 8 stykker, og vi fikk masse whispers om at de skjønte hvordan det var mulig xD DET var morro det:D Massiv e-penis. \o/ Lenke til kommentar
Krabzta Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Lol den psycholattern gjør det enda bedre! Skulle gjerne posta ett genialt screenshot men det har jeg mista siden jeg formaterte pcen min men kan jo beskrive hvor dumt det så ut. Jeg og fettern min var uten for IF og duelerte hvor han var en mage og jeg en warrior, han sheepa meg til en turtle, og vant duellen, men det forandra ikke at jeg fortsatt var en jævla turtle >_> så jeg gikk i ca 30 min som en turtle, det værste var at jeg ridde på Sabern min som en frosk, noe som gjorde det mye morsommere LOL! >.< Pluss at nå fikk jeg meg selv til og høres ut som en komplett n00b! fordi han "sheepa meg og vant duellen" men mente og si at jeg måtte fighte som en turtle ut hele fighten noe som var veldig uvanlig Endret 21. oktober 2009 av Suzuka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå