Gå til innhold

WoW Moments

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg tror mitt største moment var da jeg og syv av mine beste venner i guilden gjorde et 8 man run mot King of Stormwind. Vi hadde sånn 18 stykker konstant på nakken mens vi holdt på, men det hjelper med rutinerte folk på ventrilo og og relativt bra setup.

Synd at jeg ikke har screenshot eller video av det, skulle gjerne ha linket det. Var jo ekstra morro når en av oss lagde an alliance character, dro til SW og spurte rundt hva som skjedde med Varian etterpå:p Spredde ryktene om at vi var 8 stykker, og vi fikk masse whispers om at de skjønte hvordan det var mulig xD

DET var morro det:D

Lenke til kommentar

Jeg tror mitt største moment var da jeg og syv av mine beste venner i guilden gjorde et 8 man run mot King of Stormwind. Vi hadde sånn 18 stykker konstant på nakken mens vi holdt på, men det hjelper med rutinerte folk på ventrilo og og relativt bra setup.

Synd at jeg ikke har screenshot eller video av det, skulle gjerne ha linket det. Var jo ekstra morro når en av oss lagde an alliance character, dro til SW og spurte rundt hva som skjedde med Varian etterpå:p Spredde ryktene om at vi var 8 stykker, og vi fikk masse whispers om at de skjønte hvordan det var mulig xD

DET var morro det:D

Massiv e-penis. \o/

Lenke til kommentar

Lol den psycholattern gjør det enda bedre!

Skulle gjerne posta ett genialt screenshot men det har jeg mista siden jeg formaterte pcen min :( men kan jo beskrive hvor dumt det så ut.

Jeg og fettern min var uten for IF og duelerte hvor han var en mage og jeg en warrior, han sheepa meg til en turtle, og vant duellen, men det forandra ikke at jeg fortsatt var en jævla turtle >_> så jeg gikk i ca 30 min som en turtle, det værste var at jeg ridde på Sabern min som en frosk, noe som gjorde det mye morsommere :D LOL! >.<

Pluss at nå fikk jeg meg selv til og høres ut som en komplett n00b! fordi han "sheepa meg og vant duellen" men mente og si at jeg måtte fighte som en turtle ut hele fighten noe som var veldig uvanlig :p

Endret av Suzuka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...