Heffie Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det er allerede en tråd her som handler om siste store prestasjon man har gjort i et spill, dette være seg online/oppnå achivements osv, men hvilke spill syns du har de mest utfordrende/morsomme achievments? Hvilke spill koste du deg mest med mens du plukket trophys og gamerpoints? Selv må jeg si jeg koste meg glugg i hjel med Batman AA, og spesielt Riddlers Riddles. Nevn gjerne eksempler i de ulike spillene, og historier som følger med dem Endret 20. september 2009 av Heffie Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gears of War til xbox 360 Seriously... achievementen som tar ca 200 timer å få. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Achievements på meg virker omtrent alltid som kunstige måter å få spillet til å vare lenger på. I Spore kan de riktignok potensielt forvirre enkelte til å ikke innse at spillet egentlig ikke er særlig bra (sier han med egenprodusert Spore-skapning som avatar). Men i Batman: Arkham Asylum virker de på sett og vis godt integrerte i spillet, selv om det å finne trofeer overalt fortsatt er litt rart. Særlig å stoppe opp i historien for å lete, eller prøve å finne en måte å nå dem på... Skulle tro Batman ville hatt fullt fokus på å stanse Jokeren & co. Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Beat the noob, i umk3. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er ikke sikker på om det er en ekte achievement, men hvis den eksisterer så er det den morsomste:) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 I Saints Row 2 er det en achievment som heter Aww Nuts! om låses opp etter 50 skudd i "juvelene" på fiendene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå