TheManWithAName Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg kjøpte intrumentpakka til det orignale Rock Band, og anger kanskje litt. Fordi utifra videoer på youtube, så bråker trommene sånn inni h******s mye. Så jeg tenkte å kjøpe lyddempere til dem (pads som man legger oppå trommene). Ser nemlig at mange på YouTube har gjort det. Er det noen her inne som har noe erfaring med slike "drum silencers", og hvilke som er å anbefale? Tror jeg kanskje blir å satse på XCell drum silencers pads fra rockbandparts.com. Men har lest så mye rart om ulike typer trommesett (EL og QT, om jeg ikke husker helt feil), og det ene trommesettet er mer sensitiv enn den andre. Er det i det hele tatt noen måte å finne ut på hvilket trommesett en har, gjerne helst uten å måtte åpne esken (den står nemlig uåpnet nå). Hvordan er kvaliteten på disse RB1-trommene, forresten? De ble liksom solgt for 400 kr (for hele instrumentpakken), så jeg begynner liksom å lure på hva slags kvalitet dette her er snakk om.. Endret 20. september 2009 av TheManWithAName Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg kjøpte den pakken og synes kvaliteten er ok. Har ikke noe annet og sammenligne med, så sånn sett vet jeg ikke om de er bra kontra GH trommene. Kan også si at jeg er til de grader nybegynner, så vet ikke hvordan de funker på høyere vanskelighetsgrader ang. sensivititet og sånt. Kostet over 1500 før, så er vel ikke så dårlig.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Synes det er merkelig med så lav pris på et gammelt kablet trommsett? Settet har jo vært ute i hvertfall 2 år nå... Bruker du GH-trommene er du nok bound til å måtte få en defekt en. Vet ikke jeg, men hvertfall halvparten av trommsettene er det noe feil med eller får feil iløpet av de første dagene så det må sendes tilbake. Så heller bongo-trommer enn defekte ok trommer spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå