dingoen_InnleggNO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei, jeg vil ha meg ny telefon. Bruker svært mye wap/internett, men vil også ha OK kamera. Vurdere svært mange telefoner å greier ikke å bestemme meg. Noen som har erfaringer på noen av desse telefonen? HTC Hero Nokia N97 SE Saito, er vel ikke på marked ennå SE Xperia X2 er vel lenger unna slipp Samsung Omnia HD Eller rett å slett en Iphone 3GS, Apple har ikkje klart å overbevise meg, kan du klare det? Tar imot synspunkter med takk Endret 19. september 2009 av dingoen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=574168 iphone kan eksplodere.hehe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er jo enda en funksjon den har som ikke de andre har og dermed enda en grunn til å gå for den fremfor noen annen telefon. Om du ikke liker en person kan du stappe den i brystlomma hans og telle til ti. Når du kommer til sju vil personen være død og du kan få ny telefon gjennom reklamasjon. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bruker svært mye wap/internett Syntes du burde, velge iphone vist du vil det. Alle abonnementene til iphone har 500mb eller mer inkludert tror jeg Lenke til kommentar
dingoen_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 OK takker for svar. Genialt med Iphone som våpen også ja ;-) Men det ble HTC, gleder meg til den kommer i posten.. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå