Plank Plank Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Legg til et infofelt i øvre del av spill-anmeldelsene der det kan stå ting som: *Bilde av spillcover *Utgivelsesdato *Plattform *Utgiver *Internett/LAN-muligheter/Antall spillere *Sjanger *Spillets hjemmeside *Minimumskrav/Anbefalte krav(PC) *Aldersgrense *Annen relevant info/trivia *Link til videoer (in-game/intervju osv) *Link til andre spill f.eks i samme spillserie *Link til kjøp på sider som Steam o.l. sider evt norske Spillforhandlere *Link til spillets offesielle forum-sider/spillets tråd her på forumet (Meget nyttig) *Link til andre relevante saker/sider Alle disse tingene får selvfølgelig ikke plass i en liten boks, men da er det bare å ta med de viktigste tingene øverst i boksen + en "Les mer" knapp som bretter ut resten av infoen. Alt dette er lett å legge til, og gjør det hele mye mer oversiktelig/leservennlig. I tillegg sørger det for mange flere "hits" på sidene deres - siden det åpner for at folk vil bruke gamer.no som oppslagsverk/kilde for rask info på nye spill. PS: Dere har nok tenkt denne tanken allerede, men jeg mistenker at dere undervurderer effekten av slike bokser for helhetsopplevelsen. Det er etter hvert hard konkurranse blandt Norske spillsider, og uten denne boksen tror jeg faktisk dere på sikt vil bli pwnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er jeg faktisk helt enig i, å ha alt av sånt "småfakta" er helt utrolig nyttig og nødvendig. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Legg til et infofelt i øvre del av spill-anmeldelsene der det kan stå ting som: .. Alle disse tingene får selvfølgelig ikke plass i en liten boks, men da er det bare å ta med de viktigste tingene øverst i boksen + en "Les mer" knapp som bretter ut resten av infoen. Alle (de fleste, iallfall) av disse tingene er ting vi hadde tidligere, før Bruddet i starten av året. Vi jobber kontinuerlig med å få gjort disse dataene tilgjengelig igjen, og det er på vei! Alt dette er lett å legge til, og gjør det hele mye mer oversiktelig/leservennlig. I tillegg sørger det for mange flere "hits" på sidene deres - siden det åpner for at folk vil bruke gamer.no som oppslagsverk/kilde for rask info på nye spill. Lett er det ikke - det er en stor jobb med veldig, veldig mange produkter på markedet. Samtidig er vi avhengige av å ha et system i backend-biten som gjør at vi kan håndtere alle produktene vi ønsker å håndtere, og samtidig være fleksibelt nok til at vi kan tilby de tjenestene vi ønsker å tilby basert på denne typen data. Det er selvsagt noe vi har jobbet med - og fortsatt jobber med - og ting er ikke så langt unna som man kunne tro. PS: Dere har nok tenkt denne tanken allerede, men jeg mistenker at dere undervurderer effekten av slike bokser for helhetsopplevelsen. Det er etter hvert hard konkurranse blandt Norske spillsider, og uten denne boksen tror jeg faktisk dere på sikt vil bli pwnet. Den er ikke undervurdert - vi kjenner godt til hvilken nytteverdi noe sånt har (det var ikke uten grunn at vi hadde det før...). Tanken er bare at vi skal gjøre ting Ordentlig når vi først gjør det, og sørge for at det løser flere problemer enn det skaper :-) Det kommer! Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Knall! Takk for raskt og godt svar! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 For å hinte litt mer: det er en grunn til at det har vært så tomt i kolonnen der Expert-reklamen er nå i spillomtaler og sånt. :-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Virker veldig bra, har selv savnet mer info. Kommer dette når det nye forumet kommer, eller før? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kommer dette når det nye forumet kommer, eller før? Det er helt separat fra oppgraderingen til IPB3, så det kommer enten før, samtidig (greit, generell relativitetsteori tilsier at vi ikke har noe "samtidig", men. ja.) eller etter. :-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Supert, har savnet dette. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Herlig! Slik småinfo gjør at en slipper å besøke andre sider/Google for å finne ut av småting. Fint å se at dere utvider deres tjenester - og at dere gjør det ordentlig når dere først setter igang! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Kjekt om slikt kommer igjen. Litt irriterende at det feks. av og til ikke er så veldig åpenbart hvilke plattformer spillet som omtales utgis for. *edit* Knall. Ser at plattform nå vises (igjen?). Eventuelt så har det alltid vistes, og jeg har vært blind i en periode. Endret 1. oktober 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vi er i ferd med å rulle ut produktdatabasen vår nå. Kommer egen sak på forsiden av Gamer.no når vi føler oss ferdige med første versjon :-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Selv om slike infobokser en en fin ting, så er det, ihvertfall for min egen del det redaksjonelle innholdet (og forumet, selvsagt) som er det viktigste når jeg skal besøke en nettside. Det er ikke uten grunn at dere har hatt såpass mange trofaste lesere siden etter Bruddet*, for hvis jeg husker rett så var gamer.no ganske fattig på fancy ekstrainnhold i starten. *hvorfor skriver du "Bruddet" med stor B, fiskfisk? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 En informasjonsrute på siden er da ikke i veien for det redaksjonelle. Det bygger jo heller opp om brukervennligheten til siden. Jeg var for eksempel ikke helt hundre på når spillet kom, og ble derfor positivt overrasket da jeg i informasjonsruta i Forza 3-anmeldelsen leste at det kom 23. Oktober. Det er nøyaktig èn uke etter lønninga mi, og da blir det schpiel. +1 Shroom til Gamer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 La merke til dette nå nettopp, og det ser meget bra ut. Jeg følger Lakus sitt eksempel og gir +1 Shroom til Gamer jeg også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Veldig bra at dette er mer eller mindre oppe og går nå, men jeg synes dere bør få inn aldersmerking i en sånn info-rute. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det har du selvfølgelig rett i. Det er på vei. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Good, good. Vurdere å få opp en liten ''prisguide''? +1 Shroom til Gamer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 1-Up Mushrooms are common items that appear in the games and were introduced in Super Mario Bros. These mushrooms have green caps with white spots (originally orange caps with green spots). When Mario picks up one of these mushrooms, he is given an extra life. In Super Mario Bros., 1-Up Mushrooms are sometimes hidden in invisible "?" blocks. 3D games feature mushrooms that only appear if Mario walks over a certain spot, along with stationary 1-Up Mushrooms. In some games, these are called "Ultra Shrooms", which replenish large amounts of health. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Good, good. Vurdere å få opp en liten ''prisguide''? Se ikke bort i fra at det kan bli en del av produktsidene etterhvert. Men det ligger litt lenger frem i tid, og er ikke noe vi prioriterer akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå