RoSoka Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Her om dagen så jeg at d va en som skrev :"hva er vitsen med å kjøpe Geforce3 Ti500??...bare å kjøpe Geforce3 Ti200 og flashe biosen til Ti500!!"..er d noen som kan noe om dette?...hørtes meget intressangt ut! :smile: Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det er ikke så lett da man ikke har tilgang til biosen på et skjermkort..... Lenke til kommentar
eSik Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Noen AOpen kort har "offisiell" BIOS.. Ellers kan man bruke "BIOShack" på alle kort... Jeg kjører mitt GF3 ti200 kort på TI550 hastighet :smile: er kjempefornøyd jeg !!! bruker powerstrip.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 eSik: Tell me more! Har du noen link til disse programmene? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Powerstrip finner man nesten overalt :smile: f.eks http://www.ocshoot.com Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Trengte du noe ekstra kjøling etter å ha satt kortet ditt til å kjøre som ti550, eSik? Lenke til kommentar
eSik Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 For å gjøre en ting klart, jeg har ikke flashet noen BIOS på kortet mitt eller noe som helst slik, men klokket det opp med gode gamle powerstrip Jeg har vannkjøling på GPU og Alpha minnekjølere på minnebrikkene.. Har ikke orka å klokke høyere for kjølingen er for dårlig enda (37c på gpu, skal ha den ned på 10-20c). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå