steffen_1,6dx Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 kan disse kjøpes noen plass? (jeg er ikke på xbox live, og kan derfor ikke laste ned derifra). Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Desverre så er dem kun på live.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 kan disse kjøpes noen plass?(jeg er ikke på xbox live, og kan derfor ikke laste ned derifra). vel, xbox live er da gratis å bli medlem så skjønner ikke helt problemet. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 De er med på Fable 2: Game Of The Year Edition. Blir litt dyrt å kjøpe et spill på nytt da... Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) vel, xbox live er da gratis å bli medlem så skjønner ikke helt problemet. gratis? hvorfor står det da x dager gratis på spill når man kjøper det. er det bare og stikke internettkabelen inn i xboxen? kommer alt av seg selv? må man ha harddisk? (det holder vel ikke med 256mb minnekort) Endret 20. september 2009 av steffen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Xbox Live Silver er gratis. Med det har du tilgang til alt unntatt partychat, videochat, enkelte tidseksklusive demoer og det å spille online. Stikk kabelen inn i Xboxen og så gjør den som regel alt arbeidet selv - du må bare registrere deg for Live, som du kan gjøre på Xboxen. Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 De er med på Fable 2: Game Of The Year Edition. Blir litt dyrt å kjøpe et spill på nytt da... jeg vurderer seriøst og kjøpe det, siden fable 2 er verdens beste spill. kan jeg da bruke mine saved game fra vanlig fable 2? (blir altfor mye jobb og begynne helt på nytt) Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 får man ikke med seg gamerscoren over xbox live? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jo, Gamerscore er en stor del av Xbox Live. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) får man ikke med seg gamerscoren over xbox live? du tenker på den du allerede har på din offline profil. så blir nok svaret Nei. (tror jeg) men saves kan du overføre til din nye profil. og ja du må nok ha harddisk for å laste ned disse ekspansjoner til fable Endret 20. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 brukte søndagen på og spille gjennom main storyen, og fikk samlet opp 470 gamerpoints. glad og lykkelig dro jeg å skulle kjøpe harddisk idag, etter å ha vært innom 5 butikker så var det ingen som hadde. jeg blir så sint. nå er 120gb harddisk bestilt. jeg går utifra at det er en smal sak å kopiere den nye profilen med gamerpoint og saved games fra minnekortet over til harddisken? (vennligst svar slik at jeg ikke risikerer og gjøre masse unødvendig arbeid) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ja, man flytter saves fra minnekort til hdd. profilen er tilknyttet xbox live uansett. dvs. den mister du aldri uansett om xboxen blir sendt til Mars. du kan også fortsette å ha saved games på minnekortet, da får du bruke begge lagringsplasser. (greit å ta med til en kompis?) Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 De er med på Fable 2: Game Of The Year Edition. Blir litt dyrt å kjøpe et spill på nytt da... Tror jeg har sett det i butikken nå.. kan det stemme? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fable 2 GOTY er ute i butikkene nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå