Akrabra Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 For en fin liten uke siden, så hadde ps3en min en liten error der den piper og skrur seg av, av seg selv. Har skjedd før og jeg var ikke bekymret, når jeg da fyrte den opp igjen, klarte den ikke å kjøre høyere oppløsning enn 560? tror jeg. Samma hvor mye jeg satt på settings og styrte med hdmi kabel vil den ikke gå opp i 1080p som jeg vanligvis kjører, bilde kvaliteten er jo god, men oppløsningen er ikke. Noen som har hatt lignende problem, evt har noen tips. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 tror du? du ser vel hva du får haket av i oppløsningsmenyen? Om du har samsung tv har du en egen info knapp som forteller hvilken oppløsning tven får inn fra eksterne bokser. mangen tver viser bare hva de selv viser, men samsung viser altså hva de får inn. Mulig andre merker har lignende, sjekk ut.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 ja jeg har huket av, ja jeg har prøvd det alt !=) men men, får bare kjøre kompositt først. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prøv å hold inne knappen når du slår den på. Hold inne til det piper, da resetter du alle skjerminnstillinger. Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Stemmer. Hold inne PS-knappen på kontrollen i 5 sekunder cirka (til det piper) - da blir alle skjerminnsillinger tilbakestilt til den tilkoblingen som er tilgjengelig. Skjer som oftest da du går over fra f.eks; SCART-HDMI. Var liksom noe av det første jeg måtte finne frem i Bruksanvisninga, ettersom det skjedde stadig vekk Endret 21. september 2009 av WiCKED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå