Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor er det billigst å kjøpe webhotell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
servetheworld er bra, og billig. Absolutt å anbefale.

Hva i huleste?

Sinnsykt billig da. 950kr året, men da får du 500MB!!!!!!!! Det er ikke ubegrenset trafikk, men 5gb er litt da. Utrolig mye du får for pengene. Men har de ikke noe mindre alternativ?

Lenke til kommentar
Hvis du ser den posten over så ser du at jeg har lagt merke til det. Hvorfor er det egentlig så mye billigere der? Virker ut som du kan bare gå inn på den linken og bestille derfra. Trenger liksom ikke å ha bestilt gjennom qxl. Altså på denne linken

http://www.servetheworld.net/qxl/

For meg virket det som om du oppdaget QXL-tilbudet til Servetehworld, og ikke Numberonehost. Du nevnte nevnte nemlig at det bare blir billigere og billigere, og at Numberonehost tar 69,-/mnd for 500 MB med .com-domene..

Som nevnt har NOH 1000 MB for hva var det igjen? 40,-? i måneden..

Lenke til kommentar

For meg virket det som om du oppdaget QXL-tilbudet til Servetehworld, og ikke Numberonehost. Du nevnte nevnte nemlig at det bare blir billigere og billigere, og at Numberonehost tar 69,-/mnd for 500 MB med .com-domene..

Som nevnt har NOH 1000 MB for hva var det igjen? 40,-? i måneden..

Hehe du har helt rett. Er bare jeg som surrer. Leste sikkert ikke posten din skikkelig, eller jeg er helt borte idag. Tenker det er en blanding jeg 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...