Joachim_F Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Denne uken får vi både boblespyttende drager og galninger med bomber. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mange fine spill der. Kudos for disse ukentlige artiklene. Lenke til kommentar
Vendetta_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Et av fredagens høydepunkt, digger disse Vurderer å kjøpe Dark Forces Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva med Majesty 2 som kom ut i dag? Oppfølgeren til tidenes fantasy rts/sim! Lenke til kommentar
melbye Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Endelig Star Wars på VC Lenke til kommentar
Santar Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg synes utviklere burde si ifra om at spillene deres er multiplatform med en gang. Jeg har for eksempel allerede kjøpt Bubble Bobble plus på wiiware, og nå kom altså 360 versjonen med langt skarpere grafikk. Wii versjonen var faktisk ganske uskarp så hadde jeg visst dette hadde jeg ventet på denne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Artig at The Longest Journey har kommet til GOG. Kjøpte det nylig på eBay, så det spiller ikke så stor rolle for min del, men flott at andre får muligheten til å spille det også. Ellers så både Memento Mori og Pioneering spennende ut. Endret 19. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nice at alle Jedi Knight spillene er kommet til Steam Nostalgi er en flott opplevelse Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Regner med man kan velge norsk tale på Den Lengste Reisen når man kjøper fra GOG, ligger vel i options, noen som vet? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Tror GOG-utgaven av TLJ kun er på engelsk. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gleder meg virkelig til å få PS3'en på nett igjen så jeg får lasta ned Trine Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Memento Mori og Twin Sector så jo veeldig fristende ut! Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tror GOG-utgaven av TLJ kun er på engelsk. Ja, Steam versjonen var bare på englesk så vidt jeg kan huske, så ja, GOG-utgaven er nok det samme. Og like greit er det. Spillet ble enda bedre uten Synnøve Svabø som stemme for April Ryan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå