VEH_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Oppfølgeren til det kritikerroste actionspillet har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Good news. Gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Blir vel mer eller mindre nødt til å spille gjennom eneren igjen rundt juletider, da vel? Ja, det tror jeg. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja det er ikke så dumt å spille igjennom eneren Ikke glem å høre på alle kassettene du kommer over!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Å spille gjennom Bioshock var en sann fornøyelse for meg, så det kan jeg absolutt anbefale deg å gjøre hvis du har tenkt å kjøpe deg 2'ern. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Herregud, dette må da bli den trangeste vårparten i manns minne. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, blir en dyr vår med alle de storspillene som kommer da. I tillegg vil jeg ha CE av Bioshock 2, så da blir det enda dyrere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da skal det spilles igjennom uten å dø på det vanskeligste i juleferien. Herlig å se at det rekker vinterferien! Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva er nytt i 2'en i forhold til originalen foruten at man er en big daddy? Syntes det første ble litt repetivt for min smak, håper man kan bruke drakten deres til å bevege seg ut i vannet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Da får jeg samle sammen de siste 5 achievementsene i BioShock jeg også da i jula, når alle andre skal! Veldig spent på nummer 2, jeg forandret mening til det mer positive om BioShock i vår og lurer på hva jeg vil si om om oppfølgeren. Hva er nytt i 2'en i forhold til originalen foruten at man er en big daddy? Syntes det første ble litt repetivt for min smak, håper man kan bruke drakten deres til å bevege seg ut i vannet. Man har muligheten til å bevege seg ut av Rapture, det stemmer. Enkelte plasser må man vel det, slik man må bevege seg innendørs andre ganger. Man bruker både plasmider og våpen samtidig, samt kombinere plasmider for å legge ut feller. Endret 19. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hva er nytt i 2'en i forhold til originalen foruten at man er en big daddy? Syntes det første ble litt repetivt for min smak, håper man kan bruke drakten deres til å bevege seg ut i vannet. Man har muligheten til å bevege seg ut av Rapture, det stemmer. Enkelte plasser må man vel det, slik man må bevege seg innendørs andre ganger. Man bruker både plasmider og våpen samtidig, samt kombinere plasmider for å legge ut feller. Konge, blir nok kjøp uansett. Synes egentlig de burde lagt spillet til tiden like før nyttåret alt gikk til helgoland når alt var nytt, slik at man hadde fått sett forfallet live og hvordan det var før. Vet at noen MP brett skal være lagt til tiden før katastrofen, men kunne godt tenkt meg en historie fra da også. Er vel ikke umulig at 3'en blir en prequel, vet jeg ikke akkurat er den første som har tenkt denne tanken... Edit: zeropunctuation Endret 19. september 2009 av Toxin Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, jeg blir nok å sjekke ut spillet, men har ikke lagt meg noen som helst forventninger til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå