VEH_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 De første detaljene om Enslaved har dukket opp. Les hele saken Lenke til kommentar
Rashaku Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 De første detaljene om Enslaved har dukket opp. Les hele saken har lyst til og teste det :rolleyes: Lenke til kommentar
Suram Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spennende konsept! Gøy å se at det er noe litt annerledes enn "You big bad man, you kill all" konseptet som de fleste andre spill følger for tiden. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Å ta inspirasjon fra en kinesisk opera, den var ny. (selv om det egentlig er en novelle..) Digger selv Journey to the West, siden jeg har studert litt asiatisk teater. Så konseptet er bra, får bare vente og se hvordan spillet blir ved launch, gleder meg uansett til litt screens og mer info Råder folk til å sjekke ut Monkey (band) Journey to the west (album). En av medlemmene der er vel fra Gorillaz, og musikken er ganska spaca i seg selv Endret 18. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Millha Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Syntes det først spillet var svakt. Men kansje dette blir bedre. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Syntes det først spillet var svakt. Men kansje dette blir bedre. Dette er jo på ingen måte noen sequel av Heavenly Sword da. Men at de skal bruke noen av de samme gamplay elementene er jo forsåvidt rikitg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 høres spennende ut. Håper de holder seg god for all denne implementeringen av bevegelses kontroll greiene. Det var bare irriterende i HS. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Én ting jeg synes virker interessant, de har tatt inn karen som stod for Gollum. Det betyr sannsynligvis at de legger svært stor vekt på animasjoner, noe som er en veldig bra ting. Grafikk vet vi at de klarer fint. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har ikkje fullført HS enda, grunnet flytting og ny jobb etc. Men eg syns sålangt at de har disket opp med noen veldig uengasjerende hovudkarakterer, ihvertfall når de kommer til de onde. Syns heile gjengen virker ufrivillig komiske og tøvete rett og slett. De fjerner en del engasjement i fra spillet syns eg da. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er HS verd hundringsen på play.com eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå