Gå til innhold

PS3 slim - hvilken håndkontroll følger med?

Forked

Anbefalte innlegg

Jeg og madammen har kommet frem til at det er på tide å handle en blueray/dvd-spiller. Valget faller da for meg naturlig på PS3 (slim). Det jeg lurer på er hvilken håndkontroll som følger med.

Er det den gamle plastgreia som i handa kjennes ut som noe billig drit eller er det dualshock saken? (Sistnevnte så jeg til 599,- for -en- hos elprice.no .. syk pris.)

har lett rundt på div. nettbutikker og finner ikke noe informasjon om hvilken som følger med. Håper en av dere har svaret :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bruke den mye som BR/DVD-spiller anbefaler jeg også den originale Sony fjernkontrollen, selv om DualShock'en fungerer greit er det lettere å ha en 'normal' fjernkontroll med egne knapper for alle funksjonene. For en som ikke er vant med PS3'en er det ikke så intuitivt at man må trykke PS-knappen for å slå fjernkontrollen på, trykke trekant for å gå inn i menyen, bla seg frem til f.eks. subtitles, og velge norsk språk. Da er det lettere å bare trykke på subtitle-knappen...

Lenke til kommentar
Ein Harmony-kontroll du har?

Harmony® Adapter for PLAYSTATION®3: http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/...32&cl=no,no

Ikkje spesielt billig...

Jeg har ingen enda. Jeg vurderer hva som skal kjøpes. Leste tidligere i dag på logitech sitt forum at veldig mange brukere har problemer med den adapteren til PS3 Slim.

Kan fort skje at det blir en vanlig sony fjernkontroll i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...