Forked Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg og madammen har kommet frem til at det er på tide å handle en blueray/dvd-spiller. Valget faller da for meg naturlig på PS3 (slim). Det jeg lurer på er hvilken håndkontroll som følger med. Er det den gamle plastgreia som i handa kjennes ut som noe billig drit eller er det dualshock saken? (Sistnevnte så jeg til 599,- for -en- hos elprice.no .. syk pris.) har lett rundt på div. nettbutikker og finner ikke noe informasjon om hvilken som følger med. Håper en av dere har svaret Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det er en DualShock 3 som følger med. Lenke til kommentar
Forked Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 sweet. takk Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvis du skal bruke den mye som BR/DVD-spiller anbefaler jeg også den originale Sony fjernkontrollen, selv om DualShock'en fungerer greit er det lettere å ha en 'normal' fjernkontroll med egne knapper for alle funksjonene. For en som ikke er vant med PS3'en er det ikke så intuitivt at man må trykke PS-knappen for å slå fjernkontrollen på, trykke trekant for å gå inn i menyen, bla seg frem til f.eks. subtitles, og velge norsk språk. Da er det lettere å bare trykke på subtitle-knappen... Lenke til kommentar
Forked Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Vet. Akkurat nå ser jeg på muligheten for å bruke en av Logitech sine universalkontrollere mot den. Har allerede fjernkontroller til popcorn hour, receiver og prosjektor. Synd Logitech sine ikke har blåtannstøtte. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ein Harmony-kontroll du har? Harmony® Adapter for PLAYSTATION®3: http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/...32&cl=no,no Ikkje spesielt billig... Lenke til kommentar
Forked Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Ein Harmony-kontroll du har? Harmony® Adapter for PLAYSTATION®3: http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/...32&cl=no,no Ikkje spesielt billig... Jeg har ingen enda. Jeg vurderer hva som skal kjøpes. Leste tidligere i dag på logitech sitt forum at veldig mange brukere har problemer med den adapteren til PS3 Slim. Kan fort skje at det blir en vanlig sony fjernkontroll i første omgang. Lenke til kommentar
Gorken Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du kan også kjøpe en sånn og bare bruke USB-sticken for å la PS3-en ta imot IR-signaler. Da kan du bruke Harmony-fjernkontrollen. Mye billigere enn den mottakeren fra Logitech. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 er det trinnløse triggere på denne dualshock saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå