Kharan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://kotaku.com/5362182/the-witcher-2-debut-trailer Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 nicety nice.. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser så sexy ut, men jeg lurer på hvordan historien kan sjokkere oss like mye i denne omgang som sist. Cutscenes med knappetrykk midt i bossfights er og blir fail tho Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 ja liker ikke det, cutscenes skal være cutscenes Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er jo såvidt det kvalifiserer som cutscenes, det er mer som cinematiske angrep. Kampene begrenser seg til bevegelse pluss rytmisk LMB-klikking ispredt litt signs likevel, tror ikke det der kommer til å forandre det dramatisk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Slike quick time events er jo ikke så ille, vi får sikkert gode gamle cutscenes i tillegg. At vi får interaktive cutscenes mens vi spiller mot bosser plager meg ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har akkurat starta å spille the witcher for første gang nå, stor koser meg. Men ser ikke ut til å finne noen større tråd om the witcher her på forumet... liten interesse? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Mer at det første spillet er noen år gammelt nå. Samletrådene for spill dukker gjerne opp en stund før release - den tilsvarende tråden for The Witcher ble igjen på det gamle forumet. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Liker ikke helt den "spanske" stilen som spillet ser ut til å ha. Tenker da på arkitektur, bygninger i spillet og slikt. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ny mann som gir stemme til Gerald eller? Alltid kjipt når karakterer får nye stemmer så dette kan bli bra kijpt. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ny mann som gir stemme til Gerald eller? Alltid kjipt når karakterer får nye stemmer så dette kan bli bra kijpt. Nei, dette var en intern video hvor utviklerne har stemmer - ikke skuespillerne som skal ha det i endelig versjon. Lenke til kommentar
agr_gamer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Gleder meg til 2'ern, likte eneren godt, det eneste jeg ikke likte i gameplayet på 2'ern var at Geralt har hestehale... Endret 30. september 2009 av AGR Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja ikke sant, det fikk ham liksom til å se eldre og ikke like macho ut. Men ellers ser det bra ut for oppfølgeren til en av mine topp tre spill gjennom alle tider. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen som vet om 1'ern er verdt å kjøpe? I så fall hvilken versjon av spillet? Har funnet den originale og enhanched edition. Og er dette spillet offline? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 The Witcher er knall, definitivt verdt er kjøp. Er et enspiller-RPG ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er ikke så nøye om du kjøper den vanlige eller Enhanced Edition. EE var ment å skulle fase ut den eldre versjonen i retailsammenheng, men alle som har kjøpt den vanlige versjonen får lov til å laste ned oppgraderingen som i effekt gjør at spillet ditt blir til EE - helt gratis. Det er snakk om ekstra optimalisering (særlig på loadetider), mye mer og bedre stemmeskuespill, osv. Kjøper du EE i butikk slipper du å stresse med nedlasting, så det er klart enklest. Jeg ville ikke ha spilt spillet uten EE-oppgraderingen nå som den først er tilgjengelig fra starten av. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Takk for hjelpen thadon og Zealuu! Men vet dere om det er mulig å customize hovedkarakteren eller må man spille med han med hvitt hår? Har ikke noe imot han altså, men lurer bare på om det er en mulighet å fikse på'n. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Eg har aldri spelt The Witcher, men dette såg utruleg bra ut, må nok skaffe meg det. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Merker jeg har litt lyst The Witcher (50 kr på play.com), bl.a. også siden denne oppfølgeren ser bra ut. Men husker også at jeg prøvde demoen når den kom og at jeg ikke er så glad i "klikk med musepeker for å angripe"-spill (med mindre det er RTS) Så det spørs om det egentlig er noen vits.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå