wil Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 dette er kanskje et litt vel dumt spørsmål, men må allikevel spørre, finnes det noe som gjør at man kan få norsk bios? bare lurer. Noen som vet noe? Håper på mange svar. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har jeg aldri hørt om, du må nok holde deg til engelsk... des,OUT! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har ikke sett det noen plass. Men når man tenker på hvor mange "uber" bioser det finnes så må det da gå ann å redigere sin egen bios... Det er sikkert lettere å oversette en bios enn å gjøre endringer i hvordan den skal fungere... (men hva vet vel jeg.... ) Finnes helt sikkert programmer som gjør bios-redigering mulig/enklere. DrErling Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 nei, som sagt bare lurte. sikkert noen som har det også. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har vært borti forskjellige språk i bios. Men det er kun i sammenheng med ferdigbygde maskiner fra bl.a IBM og Compaq (HP heter det vel nå hehe). Men de er også så sære at hvis du har et språk i bios så kan du ikke flashe til et annet (ihvertfall ikke på IBMen jeg hadde en gang i tiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå